Jez Humble

Jez Humble نویسنده ، CTO در DevOps Research and Assessment LLC و مدرس دانشگاه UC Berkeley است. او نویسنده همیاری کتاب Continuous Delivery ، کتاب برنده جایزه Jolt در مجموعه امضای مارتین فاولر و همچنین کتابهای Lean Enterprise و The DevOps Handbook است. جیز دوران کار خود را با استفاده از کد ، زیرساخت ها و توسعه محصولات و مشاوره در شرکت هایی با اندازه های مختلف در سه قاره گذرانده است که اخیراً در 18F برای دولت فدرال ایالات متحده کار کرده است. در حال حاضر ، او در حال تحقیق در مورد چگونگی ایجاد تیم های با عملکرد بالا در شروع کار ، DevOps Research and Assessment LLC و تدریس در UC Berkeley است.
دوره های این مدرس:

آموزش استراتژی ناب فناوری: چارچوب های اقتصادی برای نمونه کارها و مدیریت محصول

Lean Technology Strategy: Economic Frameworks for Portfolio and Product Management

در دو چارچوب - درخت تصمیم و هزینه تأخیر - کاوش کنید که می تواند برای هدایت تصمیمات در نمونه کارها ، برنامه و سطح محصول مورد استفاده قرار گیرد.


آموزش استراتژی ناب فناوری: مدیریت مالی برای حمایت از چابکی تجارت

Lean Technology Strategy: Financial Management to Support Business Agility

روش های مختلفی را برای بررسی مدیریت مالی بیاموزید تا موانع آزمایش ، نوآوری و تحویل ارزش بهتر به مشتریان خود را برطرف کنید.


آموزش استراتژی ناب فناوری: ساخت تیم هایی با عملکرد بالا

Lean Technology Strategy: Building High-Performing Teams

تیم های عالی محصولات بهتری تولید می کنند. نکاتی را برای ساخت یک تیم لاغر با عملکرد بالا دریافت کنید.


آموزش استراتژی ناب فناوری: اجرای چابک در مقیاس

Lean Technology Strategy: Running Agile at Scale

درباره مشکلات متداولی که ممکن است هنگام پذیرش چابک در یک سازمان با آنها روبرو شوید ، بیاموزید. تکنیک های عملی را کشف کنید که می تواند به شما در مدیریت موفقیت آمیز تحول کمک کند.