Larissa Yeung Fung

تصویرگر | طراح سطح | مامان گربه

سلام، من لاریسا هستم، یک طراح سطح Illustrator مستقر در ملبورن. من در چین متولد شدم و بعداً در اوایل 20 سالگی به استرالیا نقل مکان کردم.

من عاشق ساختن کارهای تزئینی و دقیق هستم. من از خلق تصاویر الهام گرفته از هنر عامیانه و تکرار الگوهای گل و وسایل روزمره لذت می برم.

با داشتن یک پدر هنرمند و آموزش طراحی از دوران کودکی، بدون شک برای تحصیل در مقطع کارشناسی به مدرسه هنر رفتم. اما باید به شما بگویم، من نتوانستم مسیر شغلی خود را در مدرسه هنر پیدا کنم. من کاملا گم شده بودم. نمی دانستم دارم چه کار می کنم. من هم نمی‌دانستم می‌خواهم چه کار کنم.

بنابراین پس از فارغ التحصیلی از مدرسه هنر، انتخاب کردم که معلم مدرسه شوم. من مهارت های تدریس خود را در طول سال ها توسعه دادم. و مهمتر از آن، هرگز متوجه نشده بودم که چقدر خلق کردن را دوست دارم - ساعت‌ها را صرف ساختن طرح‌های درسی، طراحی انواع فعالیت‌ها و ساخت وسایل آموزشی کوچک خنده‌دار می‌کنم. با این حال، هنوز احساس می‌کردم چیزی کم است.

و سپس، در سال 2020، در حالی که کل جهان در حال تجربه یک مکث عالی بود، تصمیم گرفتم مهارت‌های خلاقانه‌ام را انتخاب کنم و آنها را به سطح بعدی برسانم. پس از گذراندن کلاس‌های زیادی در Skillshare، متوجه شدم که عاشق تصویرسازی و طراحی سطوح شده‌ام، و به خصوص، من عاشق طراحی روی iPad هستم. این خاطرات من را از یادگیری و خلق در مدرسه هنر زنده می کند. تنها تفاوت این است که به جای اینکه همه لوازم هنری را در سرتاسر میز خود داشته باشم، اکنون می توانم همه چیز را روی یک تبلت انجام دهم.

پس از کنار گذاشتن مهارت‌های خلاقانه‌ام برای سال‌ها، ایجاد دوباره برای من چالش برانگیز بود. با این حال، توانستم بر ترسم نسبت به هنرسازی غلبه کنم و شروع به ساخت کارهای بزرگ کردم. و من می خواهم به شما نشان دهم که چگونه این کار را در کلاس هایم انجام دادم.

هدف اصلی کلاس‌های من این است که به دانش‌آموزان کمک کنم تا ذهن خود را آزاد کنند و کاملاً خود را در دنیای خلقت غرق کنند. من می خواهم از شما دعوت کنم که در این سفر با من همراه شوید تا جنبه خلاقانه خود را کشف کنم و به تدریج مهارت ها و اعتماد به نفس خود را به عنوان یک خلاق تقویت کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد و حفظ یک عادت خلاقانه در زندگی پرمشغله

Build and Maintain a Creative Habit in Busy Life

"آیا دوست دارید هنر خلق کنید؟ آیا برای پیدا کردن زمان برای خلق هنر تلاش می کنید زیرا کارهای زیادی برای انجام دادن در زندگی روزمره شما وجود دارد؟ اگر بله، شما تنها نیستید. و خوش آمدید..."


آموزش تصویرسازی طبیعت بی جان با الگوهای تزئینی در Procreate

Still Life Illustration with Decorative Patterns in Procreate

بیاموزید که در Procreate یک تصویر سرگرم کننده و ساده بیجان بکشید! در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک تصویر طبیعت بی جان با گل و گل بسازید. ..


آموزش تصویر فانوس چینی در Procreate

Chinese Lantern Illustration in Procreate

"یاد بگیرید که یک فانوس چینی منحصر به فرد در Procreate بکشید! در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه از ابتدا تا انتها یک فانوس چینی با جزئیات جالب بسازید. ..."


آموزش یک چرخ رنگی را در گواش رنگ کنید

Paint A Color Wheel in Gouache

"به دنیای جذاب رنگ ها خوش آمدید! در این کلاس با اصول چرخه رنگ آشنا می شویم. ما مفاهیم زیر را در رابطه با شرکت درک خواهیم کرد. .."


آموزش طراحی الگو برای افراد مبتدی: بازی خطوط و اشکال

Pattern Drawing For Procreate Beginners: A Game of Lines and Shapes

"بیاموزید بدون ترس طراحی کنید - بیایید با استفاده از خطوط و اشکال ساده الگوها را در Procreate بکشیم! این کلاس شما را از طریق فرآیند ترسیم الگوهای i. .."