Fiorenza Marani

طراح الگوی سطح

کارآفرین و طراح خلاق.

من الگوها و تصاویر تکراری ایجاد می کنم، در حالی که خدمات طراحی گرافیکی را نیز ارائه می دهم. من یک طراح سطح ایتالیایی هستم که زندگی خلاقانه خود را در فنلاند زندگی می کنم. من طرح هایی را با الهام از رنگ ها و شکل های زندگی روزمره ام، هر رویای شبانه و عشقم به دکوراسیون خانه ایجاد می کنم. چیزی که من را به حرکت در می آورد تحقیق بی پایان زندگی پر از رنگ ها، تعادل و تعادل در رنگ هاست. من اکنون در آغاز سفر کارآفرینی خلاق در فنلاند هستم.

من همچنین مشتاق به اشتراک گذاشتن تمام آنچه در این فرآیند با هنرمندان دیگر هستم، هستم. از اعتبار بخشیدن به خودم و سبکم تا فرآیند ایجاد یک کسب و کار خلاقانه در فنلاند.

اولین کلاس Skillshare من از این علاقه متولد شد!

بیایید در اینستاگرام "سلام" بگویید تا بتوانیم یکدیگر را بشناسیم: @fiorenzamaranidesign

اگر ترجیح می دهید به روز رسانی ها را از طریق صندوق ورودی خود دریافت کنید، در خبرنامه من مشترک شوید: من فقط زمانی ایمیل می فرستم که چیز جالبی برای شما داشته باشم!

- فیورنزا مارانی

دوره های این مدرس:

آموزش با استفاده از ابله های آبرنگ خود الگوهای تکرار شونده زیبایی در Inkscape ایجاد کنید

Create beautiful repeating patterns in Inkscape using your watercolour doodles

"یاد بگیرید که چگونه با استفاده از Inkscape، ابله های آبرنگ را به الگوهای تکراری تبدیل کنید! در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه: آبرنگ خود را بردارید (دیجیتالی کنید) د. .."


آموزش اصول طراحی الگوی سطح در Inkscape

Surface Pattern Design Basics in Inkscape

آیا شما هم مثل من عاشق طراحی و نقاشی هستید و دوست دارید از آثار هنری خود برای خلق هنر دیجیتال استفاده کنید؟ این کلاس برای شماست! در این کلاس می‌آموزیم که چگونه. ..