Louise Laurie

دوره ها و استراتژی بازاریابی


سلام!

اسم من لوئیز است و من یک بازاریاب دیجیتال مستقر در بریتانیا هستم. من بیش از 10 سال تجربه در نقش های ارشد بازاریابی دیجیتال و کارشناسی ارشد در ارتباطات بازاریابی دیجیتال دارم.

برای من، بازاریابی فقط یک حرفه نیست، بلکه یک اشتیاق است . من مصمم، بسیار سخت کوش و فداکار هستم. هدف نهایی من (" WHY " من) این است که از مهارت ها و پیشینه خود برای ایجاد تفاوت استفاده کنم و به شما کمک کنم و الهام بخشم برای موفقیت (هر هدف بازاریابی شما!). p>

در اوقات فراغت خود، را نیز اجرا می‌کنم، جایی که در مورد تجربیات خود از زندگی با اسکولیوز، یک بیماری انحنای ستون فقرات که در سال 2010 تحت عمل جراحی قرار گرفتم، وبلاگ می‌نویسم. من دوست دارم از مهارت‌هایم برای کمک به دیگران و افزایش آگاهی استفاده کنم. از این وضعیت نسبتا ناشناخته.

کانال برای نکات و ترفندهای بازاریابی!

این یک کلاس بسیار آموزنده بود. من مشتاقانه منتظر استفاده از دانلودها هستم تا بتوانم خودم و کسب و کار جدیدم را سازماندهی کنم. ممنون لوئیز لوری

این دوره را دوست داشتم! و فکر می کنم که من آن را برای پروپوزال پایان نامه خود گرفتم و تقریباً هر آنچه را که نیاز داشتم به من داده است!

دوره های این مدرس:

آموزش استراتژی بازاریابی TikTok: کسب و کار کوچک خود را در TikTok رشد دهید

TikTok Marketing Strategy: Grow Your Small Business on TikTok

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش چگونه از بازاریابی ایمیلی برای کسب و کار کوچک خود استفاده کنید

How to Leverage Email Marketing for Your Small Business

"آیا می خواهید تجارت کوچک خود را با بازاریابی ایمیلی رشد دهید؟ در این کلاس به شما یاد می دهم که چگونه از بازاریابی ایمیلی برای کسب و کار خود و همچنین Explo استفاده کنید. .."


آموزش چگونه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار کوچک خود ایجاد کنید

How to Create a Digital Marketing Strategy for Your Small Business

آیا می خواهید بازاریابی برای کسب و کار کوچک خود را بهبود بخشید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ در این کلاس با نحوه ایجاد یک بازاریابی دیجیتال آشنا می شوید. ..


آموزش کسب و کار کوچک خود را با رسانه های اجتماعی رشد دهید: چگونه یک استراتژی رسانه اجتماعی برنده ایجاد کنید

Grow Your Small Business With Social Media: How to Create a Winning Social Media Strategy

"به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، آیا می خواهید یک استراتژی رسانه اجتماعی برای کسب و کار خود ایجاد کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ اگر چنین است، این دوره برای شما مناسب است! این .."