Alex Shoolman

معلم هزاران نفر در 175 کشور!

سلام، من الکس شولمن هستم.

من به مردم در بیش از 170 کشور کمک کرده ام وام مسکن خود را در کمتر از 10 سال با نتایج شگفت انگیز پرداخت کنند. هزاران نفر مطالب من را خوانده اند تا یاد بگیرند که چگونه زندگی خود را برای بهتر شدن بهبود بخشند.

از کشف جدیدترین پیشرفت‌های کلیدی در تا یادگیری نحوه خودکارسازی امور مالی یا بهره‌گیری حداکثری از DJI Drone. من به شما آموزش می دهم که چگونه می توانید از فناوری جدید بهره ببرید و همچنین برای آینده آماده شوید. این فقط با کلاس های Skillshare نیست، بلکه با ده ها راهنما رایگان است که می توانید در وب سایت اصلی من پیدا کنید:

دوره من را بررسی کنید و بیاموزید که چرا پرداخت 400,000 دلار وام مسکن در 10 سال به جای 30 سال باعث صرفه جویی 400,877 دلاری در سود شما می شود. اگر ترجیح می دهید آن پول را به جای دادن آن به بانک ها برای خود نگه دارید، این دوره برای شما مناسب است!

این ماده با مراحل ساده و نتایج جدی اثبات شده است. قبلاً به هزاران نفر کمک کرده است که وام مسکن خود را در کسری از زمانی که به طور معمول طول می کشد پرداخت کنند، حتی من این کار را در 6.5 سال انجام دادم!

  • یاد بگیرید که چگونه وام مسکن خود را در کمتر از 10 سال خرد کنید
  • یاد بگیرید که چگونه از استرس مالی خلاص شوید و زندگی خود را انجام دهید.
  • بیاموزید که چگونه پیروزی های بزرگ را در زندگی هدف قرار دهید و گام های بزرگ بردارید.
  • یاد بگیرید که چگونه روی چیزهایی تمرکز کنید که واقعاً یک وام مسکن را نابود می کند.
  • یاد بگیرید چگونه امور مالی خود را خودکار کنید و به زندگی خود ادامه دهید.

اگر پهپادها مورد علاقه شما هستند، دوره آموزشی گسترده من (بیش از 8 ساعت!) شما را در چند ساعت به پرواز در می آورد و در عین حال می دانید که شما نیستید فقط طبق قانون پرواز می کنید، اما اینکه قرار نیست تصادف کنید و هزاران دلار دود نکنید.

می‌توانید آن ویدیوهای سینمایی و نرم و ابریشمی را که همه دیده‌اید در کوتاه‌مدت ثبت کنید، به علاوه یاد خواهید گرفت که به چه چیزی و چگونه توجه کنید. برای جلوگیری از رایج ترین اشتباهات خلبانان.

  • با اطمینان پرواز کنید
  • ایمن و مطابق قوانین خود پرواز کنید
  • بدون سقوط یا آسیب رساندن به پهپاد جدید خود پرواز کنید
  • ویدیوهای سینمایی نرم و ابریشمی دریافت کنید، حتی اگر مبتدی هستید!
  • یک دوره آموزشی ارزشمند با انبوهی از محتوای پایه و پیشرفته دریافت کنید

امروز دوره های من را بررسی کنید! چیزی برای از دست دادن ندارید...

"با تشکر از این اطلاعات عالی، این به ما کمک می کند تا به درآمد و وام مسکن خود از دیدگاهی کاملاً جدید نگاه کنیم. هر وقت می گویم سعی می کنیم وام مسکن خود را در 8 سال آینده پرداخت کنیم، مردم مسخره می کنند و می گویند که دست نیافتنی است و من دارم متوجه می شوم که بسیاری از مردم آماده فداکاری نیستند و بنابراین، ترجیح می دهم دیگران در بدهی مادام العمر با آنها گیر کنند. رویکرد بدبینانه!) و به ما استراتژی محکمی برای انجام این کار می دهد.

گربه - نحوه پرداخت زودهنگام وام مسکن

"دوره آموزشی بسیار عمیق و به خوبی طراحی شده است که هر چیزی را که احتمالاً می خواهید در مورد هواپیماهای بدون سرنشین بدانید را پوشش می دهد. قطعاً توصیه می شود، از اینکه زمان زیادی برای ارائه این اطلاعات صرف می کنید، متشکریم!"

صدای Emerelle - DJI Drones: How To Become The Ultimate Pilot

"با تشکر فراوان از مطالب و دوره آموزشی شما. با تشکر از شیوه آموزنده و قابل فهم عالی. من به حساب وام خانه خود وارد شدم، 200 دلار اضافی در بازپرداخت هفتگی دریافت کردم، که مدت وام را تقریباً به نصف کاهش می دهد و پس انداز می کند. من بیش از 100,000 دلار در پرداخت بهره برای من برنامه ریزی کرده ام! همچنین یادآوری هایی را برنامه ریزی کرده ام که هر 2 تا 3 ماه یکبار بررسی کنم، چقدر بیشتر می توانم افزایش دهم."

جکی - نحوه پرداخت زودهنگام وام مسکن

"مدرس همه چیز را بسیار ساده بیان می کند و از یک نظم منطقی پیروی می کند که در عمل بسیار قابل اجرا است. توضیحات برای کسانی است که قبلاً هرگز با هواپیمای بدون سرنشین پرواز نکرده اند یا برای کسانی که اولین پرواز خود را انجام می دهند و کمی ترسیده اند (من مورد!) بسیار توصیه می شود. مدرس به زبان انگلیسی بسیار واضح صحبت می کند، بدون استفاده از عامیانه یا رفتار، که همه چیز را برای کسانی که فقط درک متوسطی از زبان دارند، بسیار واضح می کند. (ترجمه از پرتغالی)"

کارلوس - DJI Drones: How To Become The Ultimate Pilot

"توضیحات عالی! من با این دوره بسیار هیجان زده هستم. چیزهای جدیدی یاد گرفتم و بسیار مفید است. از شما برای چنین کار عالی بسیار متشکرم."

Aurelian - DJI Drones: How To Become The Ultimate Pilot

دوره های این مدرس:

آموزش DJI Drones: How to Become the Ultimate Pilot

DJI Drones: How To Become The Ultimate Pilot

«پهپاد خود را بلند کنید و ظرف چند ساعت پرواز کنید، از آن ویدیوهای سینمایی هوایی و ابریشمی که همه دیده‌اید، بگیرید و یاد بگیرید که چگونه از رایج‌ترین اشتباهات اجتناب کنید...»