Joel McKerrow

شاعر، نویسنده، سخنران، آموزگار

جوئل مک‌کرو در ملبورن استرالیا، نویسنده، سخنران، مربی، هنرمند، متخصص خلاقیت برنده جایزه است و با اجرای صدها هزار نفر در سراسر جهان، یکی از موفق‌ترین استرالیایی‌ها است. تورهای بین المللی، شاعران اجرا. جوئل به مدت دوازده سال تمام وقت در حرفه خلاقانه خود در حال حاضر سفیر هنرمند سازمان کمک و توسعه است، در کادر آموزشی استودیوی نویسندگان جوان ملبورن و یکی از بنیانگذاران میزبان پادکست.

جوئل سومین نماینده استرالیا در مسابقات قهرمانی انفرادی جهانی شعر اسلم در ایالات متحده آمریکا و همچنین یکی از بنیانگذاران سازمان هنری جامعه، "مرکز شعر و عدالت" (2010-2013) و میزبان بود. از ایالت ویکتوریا (2017-2019). او در کنفرانس ها و جشنواره های سراسر جهان از جمله سخنرانان و اجراکنندگان بسیار مورد توجه است، از جمله: کنفرانس گردآوری داستان (نشویل)، ITEC (کنفرانس آموزش بین المللی تغییر شکل)، جشنواره نویسندگان نوظهور، کنفرانس عدالت (ایالات متحده آمریکا، ایالات متحده و نیوزیلند)، جشنواره ادبیات کری، جشنواره ادبی ویلیامزتاون، کنفرانس ملی آموزش مسیحی، اجلاس جهانی سلامت، کنفرانس مدارس انگلیسی در استرالیا، جشنواره داستان سامرست، کنفرانس بین‌المللی عفو بین‌الملل، جشنواره گرین‌بلت (بریتانیا)، جشنواره گریسلند (هلند)، و بسیاری موارد دیگر.

جوئل به کار مدرسه علاقه زیادی دارد و در دوازده سال گذشته به بیش از 60000 دانش آموز در مدارس سراسر جهان شعر و فرآیند خلاقیت را آموزش داده است. جوئل در انتشارات خود چهار آلبوم موسیقی/کلمات گفتاری، سه کتاب شعر منتشر شده و یک دست‌نوشته خلاقانه غیرداستانی منتشر کرده است که بر سفر او برای کشف حق خود در جهان متمرکز شده است. او آثار خود را در نشریاتی مانند: مجله Mindfood، مجله مرتبط، مجله ادبی Going Down Swinging، مجله Soul-tread، Spirituality for Youth (انتشارات Cambridge Scholars)، داستان های استرالیایی برای روح (انتشارات Strand)، Gestalt Arts منتشر کرده است. and Culture Journal، New Urban World Journal، و بسیاری دیگر.

دوره های این مدرس:

آموزش شغل خلاق: توسعه یک شغل خلاق

Creative Vocation: Developing a Creative Career

"درباره این کلاس سومین کلاس از مجموعه مهارت‌های اشتراک‌گذاری خلاقیت، این کلاس بر شکل‌دهی یک حرفه خلاق واقعی تمرکز دارد. کلاس به برخی از آنها ضربه می زند. .."


آموزش مقدمه ای بر اجرای شعر و کلام گفتاری: نوشتن شعر داستان محور و حکایتی.

Intro to Performance Poetry and Spoken Word: Writing story-based, anecdotal poetry.

"درباره این کلاس این کلاس در مورد تلاقی داستان و شعر است. این به طور خاص در مورد چگونگی نوشتن داستان های شاعرانه و حکایتی است که تأثیر منفی داشته باشد. .."


آموزش مقدمه ای بر پرفورمنس شعر: ایجاد شعر گفتاری و شعر اسلم

Introduction to Performance Poetry: Creating Spoken Word & Slam Poetry

آیا می‌خواهید کلمات گفتاری، شعر slam و قطعات شعر اجرایی خود را توسعه دهید؟ این کلاس شما را از طریق فرآیند خلاقیت طی می‌کند. ..


آموزش شغل خلاق: بهترین زندگی خلاقانه خود را داشته باشید.

CREATIVE VOCATION: Living your best creative life.

"اگر می توانستید خلاقیت خود را به کار بگیرید و بقیه زندگی خود را حول آن شکل دهید، به جای اینکه خلاقیت شما یک چیز اضافی باشد، چگونه به نظر می رسید..."


آموزش شغل خلاق: حفظ تمرین خلاقانه شما

CREATIVE VOCATION: Sustaining Your Creative Practice

"دومین مورد از سری CREATIVE VOCATION Skillshare، این کلاس این سوال را می پرسد... چگونه می توانید تمرین خلاقانه خود را بدون توجه به فصل دریا بسازید و حفظ کنید."