Automation Anywhere

InstructorAutomation در هر کجا رهبر اتوماسیون فرآیند رباتیک (ՀՀԿ) است ، بستری که سازمانهای بیشتری بر روی آن نیروی کار دیجیتال هوشمند در سطح جهانی ایجاد می کنند. پلت فرم اتوماسیون در هر کجای سازمانی از ربات های نرم افزاری استفاده می کند که در کنار مردم کار می کنند تا بسیاری از کارهای تکراری را در بسیاری از صنایع انجام دهند. این تنها پلت فرم واقعی نیروی کار دیجیتال هوشمند است زیرا ترکیبی از فن آوری های پیشرفته تحقیقاتی ، شناختی و تعبیه شده است. بیش از 1000 سازمان از این راه حل مجهز به هوش مصنوعی برای مدیریت و مقیاس گذاری سریع فرآیندهای تجاری با نرخ خطای تقریباً صفر استفاده می کنند ، در حالی که هزینه های عملیاتی را به طور چشمگیری کاهش می دهد. اتوماسیون در هر کجا فناوری اتوماسیون را برای خدمات مالی پیشرو ، بیمه ، بهداشت و درمان ، فناوری ، تولید ، مخابرات و تدارکات در سطح جهان فراهم می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش ՀՀԿ: اتوماسیون در هرجایی

RPA: Automation Anywhere

بیاموزید که چگونه با استفاده از اتوماسیون در هرجایی — نرم افزار اتوماسیون فرآیند رباتیک درجه یک سازمانی (خودکار) ، خودکار کارهای تکراری را انجام دهید


آموزش ՀՀԿ: اتوماسیون هر کجا IQ Bot

RPA: Automation Anywhere IQ Bot

بیاموزید که چگونه با استفاده از IQ Bot — نرم افزار اتوماسیون شناختی که شکافی را بین اتوماسیون فرآیند رباتیک سنتی (ՀՀԿ) و هوش مصنوعی ایجاد می کند ، فرآیندهای تجاری را به صورت خودکار انجام دهید.