Stine Wiemann

طراح گرافیک و عکاس آزاد

Stine یک عکاس طراح گرافیک مستقل در آلمان است. او از دانشگاه ماربورگ، آلمان با مدرک کارشناسی ارشد در هنرهای زیبا، تاریخ ادبیات فارغ التحصیل شد - از آن زمان بر روی پایان نامه دکتری خود کار کرد، برچسب کالاهای کاغذی خود را تأسیس کرد و به عنوان کار آزاد کار کرد.

او اکنون با خانواده کوچکش در نزدیکی شهر کلن آلمان در دهکده ای کوچک زندگی می کند و عاشق جستجوی لحظات خاص در زندگی روزمره برای ثبت با دوربین خود است.

از آنجایی که اصالتاً اهل آلمان شمالی است، هر زمانی که بیش از 2 ماه از آن بازدید نکرده باشد، دلش برای دریا تنگ می‌شود و برای تایپوگرافی عالی جای نرمی دارد.

کالاهای کاغذی عکس استاین در سرتاسر جهان از طریق فروشگاه‌های etsy، چندین فروشگاه آنلاین دیگر و فروشگاه‌های آجر و ملات فروخته می‌شوند. علاوه بر این که او عاشق ملاقات با مشتریان خود "رو در رو" در نمایشگاه های صنایع دستی است و از ملاقات با هنرمندان و همکاران عزیز در آنجا نیز لذت می برد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی موفقیت در این نمایش ها و سالم ماندن و با انگیزه ماندن، همه کلاس های Stine را بررسی کنید.

همچنین می‌توانید با استاین در یا توئیتر ارتباط برقرار کنید تا پروژه‌های او را دنبال کنید و ببینید او در حال انجام چه کاری است.

دوره های این مدرس:

آموزش نکات برتر برای فروش در نمایشگاه های هنر و صنایع دستی بخش اول: آماده سازی یک نمایش

Top Tips for Selling at Art & Craft Shows Part I: Preparing a Show

"نمایش‌های هنر و صنایع دستی به بخشی اساسی از تجارت برای لیبل‌های کوچک، هنرمندان و صنعت‌گران برای به دست آوردن مشتریان، شرکای تجاری عمده‌فروشی و خلاقیت تبدیل شده است.


آموزش نکات برتر برای فروش در نمایشگاه های هنر و صنایع دستی بخش دوم: محصولات و خودتان را ارائه دهید

Top Tips for Selling at Art & Craft Shows Part II: Present your products & yourself

"در این کلاس دوم از سه، من در مورد نحوه ارائه محصولات خود به گونه ای صحبت خواهم کرد که برای مشتریان جذاب ترین باشند، نحوه تعامل با خریداران بالقوه..."


آموزش نکات برتر برای فروش در نمایشگاه های هنر و صنایع دستی قسمت سوم: تسلط بر عواقب

Top Tips for Selling at Art & Craft Shows Part III: Mastering the Aftermath

"در این کلاس سه نفره آخر، بیش از 8 سال تجربه را با شما به اشتراک خواهم گذاشت و شما را از عواقب یک نمایش راهنمایی خواهم کرد. من در مورد نحوه مدیریت بوم صحبت می کنم..."