Sarah A.D. Summers

کارآفرین سلامت پرشور

سلام، من سارا هستم و می‌خواهم به شما، افراد پرمشغله، کمک کنم تا میزان مصرف مواد مغذی خود را به حداکثر برسانید و در عین حال تلاش خود را به حداقل برسانید. با The Diet of Common Sense یک سبک زندگی طراحی کنید!

من یک مربی پرشور زندگی سالم هستم که از دنیای تجارت و طراح رژیم غذایی عقل سلیم - یک رویکرد زندگی سالم برای کارآفرینان، متخصصان پرمشغله و افرادی با سبک زندگی فعال.

در طول سال‌ها، به تحقیقات مبتنی بر شواهد و رویکردهای طبیعی برای زندگی سالم نگاه کردم، آنها را برای مطابقت با سبک زندگی ایده‌آل خود آزمایش و ساده کردم. من اهمیت سوخت رسانی به بدنمان را برای عملکرد خوب، انرژی و قدرت ذهنی درک کردم و افراد همفکر را تشویق می کنم که سالم ترین نسخه از خود باشند.

من هم در دنیای شرکت ها و هم در یک استارتاپ در صنعت مراقبت های بهداشتی کار کردم. من نیازهای انرژی و عملکرد هر دو دنیا را می‌دانم و می‌دانم که چقدر مهم است که بدن خود را به درستی سوخت رسانی کنیم. من مشتاق کمک به مردم هستم که بهترین سبک زندگی سالم خود را داشته باشند و در عین حال سایر نقش های فعال خود (شغل، خانواده، دوستان، وقت آزاد) را مدیریت کنند.

با خیال راحت کار من را در Skillshare کاوش کنید:

!

30 دستور غذا برای شروع و تشویق به عادات غذایی سالم برای زندگی (دفترچه دستور العمل ها)

30 دستور غذا برای صبحانه، ناهار و شام (همگی کمتر از 30 دقیقه زمان آماده‌سازی) را کشف کنید و آزمایش کنید که غذاهای سالم چقدر آسان و خوشمزه هستند!

یک رویکرد عقل سلیم برای افراد فعال برای سالم ماندن، بهبود انرژی و قدرت ذهنی!

این یک رویکرد سبک زندگی برای افرادی است که می‌خواهند در زمان محدود خود به عنوان کارآفرین، حرفه‌ای پرمشغله، ورزشکار، مادر پرمشغله یا سایر نقش‌های فعال که انرژی زیادی از شما می‌خواهد بهترین نسخه ممکن از خود باشند. فقط با تمرکز بر 5 اصل کلیدی که باید در انتخاب های غذایی خود اعمال کنید، می توانید بهتر غذا بخورید. من می خواهم به شما کمک کنم، مردم پر مشغله، زندگی خلاق، شاد و سالم داشته باشید!

(دوره)

این شتاب دهنده دوره امضای من است (رژیم غذایی عقل سلیم).

در حالی که دوره آموزشی «رژیم غذایی عقل سلیم» حول محور تغذیه سالم در درازمدت (به عنوان یک سبک زندگی) است، شتاب دهنده میانبرها و هک هایی را برای افرادی که خواهان نتایج سریعتر هستند ارائه می دهد. این شما را در مسیر سریع سلامتی و شادی قرار می دهد.

(دوره)

بیاموزید که چگونه با غذاهای مغزی مغز خود را با پتانسیل کامل کار کنید.

مانند یک ماشین با بنزین با کیفیت بهترین عملکرد را دارد، ذهن شما نیز با غذاهای مغزی بهترین عملکرد را دارد. تحقیقات این واقعیت را تأیید می کند - آنچه می خورید بر عملکرد مغز و احساس شما تأثیر می گذارد.

دوستداران قهوه، این موضوع برای شما مناسب است! ما مزایای قهوه را بر اساس علم بررسی خواهیم کرد. آیا قهوه برای شما خوب است؟ چه مقدار قهوه برای به دست آوردن تمام فواید سلامتی مناسب است، اما از عوارض جانبی منفی آن جلوگیری کنید؟ "نقطه اوج" چیست؟ این دوره برای همه کسانی است که می خواهند رابطه خوبی با … قهوه داشته باشند.

چگونه عادات کوچک روزانه را ایجاد کنیم تا بهترین ظاهر و احساس را داشته باشیم

بیاموزید که چگونه استرس و اضطراب را با یک برنامه منظم مراقبت از خود مدیریت کنید.

ما فعالیت‌های خودمراقبتی را بررسی خواهیم کرد که حتی پر استرس‌ترین روزهای شما را پاداش می‌دهد. یاد بگیرید که روزانه 15 تا 60 دقیقه "زمان من" برنامه ریزی کنید تا آرامش داشته باشید، احساس شادی و انرژی بیشتری در زندگی خود داشته باشید!

این دوره بیشتر برای نیازهای زنان ایجاد شده است، زیرا احتمال بیشتری وجود دارد که بخشی عاطفی داشته باشند که با مراقبت منظم از خود به آنها پاداش زیادی داده شود.

آیا می خواهید از قدرت ذهن برای گسترش پتانسیل یادگیری خود استفاده کنید؟ پیام‌های الهام‌بخش چاپ شده روی انواع پایه‌ها را دریافت کنید یا هدیه دهید: لباس، لیوان، دکور منزل، لوازم التحریر، کیف تلفن.

بازدید کنید:

حتماً من را در Skillshare دنبال کنید تا اولین کسی باشید که از دوره‌ها و کار بعدی من مطلع می‌شود!

به سلامتی و موفقیت شما،

سارا

دوره های این مدرس:

آموزش بهره وری برای خلاقان - چگونه نابغه سازنده خود را بیدار کنید

Productivity for Creatives - How To Wake Up Your Productive Genius

چگونه می توان بهره وری و مدیریت زمان خود را بهبود بخشید اگر یک چیز وجود دارد که از این کلاس حذف کنید، این است که چگونه یک ذهنیت بهره وری ایجاد کنید و از خواب بیدار شوید. ..