Elijah Fox-Peck

پیانیست، ترانه سرا، تهیه کننده

الیجا فاکس-پک یک نوازنده چند ساز، تهیه کننده و خواننده است که در دورهام، NC بزرگ شد و در سال 2017 با مدرک لیسانس از کنسرواتوار Oberlin فارغ التحصیل شد، جایی که او در مطالعات جاز با تمرکز بر اجرای پیانو تحصیل کرد.

الیجا نواختن پیانو را در سن 9 سالگی آغاز کرد و در 13 سالگی، به عنوان نوازنده مهمان با گروه جاز NCCU تور می‌رفت و به طور حرفه‌ای با نوازندگان برجسته جاز در منطقه ضبط می‌کرد. او در سال های آخر دبیرستان نامزد پیانیست جاز تمام ایالت کارولینای شمالی شد و در سن 15 سالگی یک بورسیه تحصیلی کامل برای برنامه تابستانی 5 هفته ای مدرسه موسیقی برکلی دریافت کرد. او 8 سال است که تدریس می کند و در حال حاضر در استودیوی 21 دانش آموز از طریق کلیدهای موفقیت در بروکلین هایتس، که یکی از 15 بهترین مدرسه موسیقی در نیویورک است، تدریس می کند. او در حال حاضر با Candid Music Group، یک لیبل و استودیوی ضبط، قرارداد بسته است، جایی که او به عنوان نوازنده پیانو و تهیه کننده از محل ویلیامزبورگ آنها کار می کند. او در سراسر ایالات متحده و در دانمارک، آلمان، لهستان، اسپانیا، پرتغال و جزایر ویرجین بریتانیا اجرا داشته است. او همچنین یک خواننده و ترانه سرای ماهر است و موسیقی اصلی او بیش از 400000 بار از طریق Soundcloud و Spotify پخش شده است. او با گرگ باندی، موزس سامنی، گری بارتز، بیلی هارت، اینگرید جنسن، دان برادن، برادران پانچ و کریس تیل اجرا داشته است.

دوره های این مدرس:

آموزش سطح بالا در پیانو: تنظیم های موسیقی خود را ایجاد کنید

Level Up in Piano: Create Your Own Musical Arrangements

"یاد بگیرید آهنگ رویاهای خود را تنظیم کنید! الیجا فاکس، نوازنده چند ساز، ترانه سرا و آهنگساز در کودکی عاشق پیانو شد. در حال حاضر موفق. .."


آموزش ایجاد مهارت های پیانو: نت نویسی موسیقی و خواندن بینایی

Build Piano Skills: Music Notation & Sight Reading

درک موسیقی خود را بالا ببرید و آهنگساز درونی خود را آزاد کنید! الیجا فاکس، نوازنده چند ساز، ترانه سرا و آهنگساز وقتی عاشق پیانو شد. ..


آموزش سطح بالا در پیانو: آهنگسازی و بداهه نوازی

Level Up in Piano: Music Composition & Improvisation

"صدای خلاق خود را با بداهه نویسی موسیقی بیان کنید! الیجا فاکس، نوازنده چند ساز، ترانه سرا و آهنگساز در کودکی عاشق پیانو شد. ..."


آموزش مهارت های پیانو را بسازید: پیشرفت ها، خطوط بیس و آرپژ

Build Piano Skills: Progressions, Basslines & Arpeggios

"در این کلاس دوستانه برای مبتدیان اشتیاق خود را به پیانو افزایش دهید - بخشی از مسیر آموزش کامل پیانو که شما را از نوازنده مبتدی به نوازنده متوسط ​​می برد! مو. .."


آموزش مبانی پیانو: نت ها، مقیاس ها و آکوردها را یاد بگیرید

Piano Basics: Learn Notes, Scales & Chords

"لذت نواختن پیانو را در این کلاس دوستانه برای مبتدیان کشف کنید - بخشی از مسیر آموزش کامل پیانو که شما را از نوازندگی مبتدی به نوازندگی متوسط ​​می برد. . .