Eleanor & Giovanni

استاپ موشن، انیمیشن، موسیقی، هنر

ما النور ایوانز و جیووانی آگیلار هستیم، یک استودیوی انیمیشن کوچک برنده جایزه را در کانبرا استرالیا اداره می کنیم. استودیوی ما در انیمیشن های استاپ موشن و موزیک ویدیوهای متحرک تخصص دارد، ما همچنین موزیک ویدیوهای خود را برای گروه خود Opalised Toucan می سازیم. نقطه قوت استودیوی ما طیفی از مهارت هایی است که ما به میز ارائه می کنیم زیرا هر یک از ما تخصص های خاص خود را داریم، ما در حال ارائه این تخصص به اشتراک مهارت هستیم.

کلاس‌هایی که قبلاً در مورد اشتراک مهارت آموزش می‌دهیم، شامل کلاس‌های انیمیشن استاپ موشن، سوزن‌سازی و تکنیک‌های غیر متعارف ضبط موسیقی است. علاوه بر اضافه کردن کلاس های بیشتر در این موضوعات، ما به زودی کلاس هایی را در مورد طیف وسیعی از موضوعات مرتبط با هنر، طراحی، موسیقی و انیمیشن ایجاد خواهیم کرد! ما شیفته انیمیشن های تجربی هستیم، بنابراین این فضا را برای چند کلاس انیمیشن غیرمعمول در سال 2021 تماشا کنید. از حضور شما متشکریم، مشتاقانه منتظر حضور شما در کلاس هستیم!

دوره های این مدرس:

آموزش ضبط DIY: میکروفون روبانی خود را بسازید

DIY Recording: Make your own Ribbon Microphone

"آیا صدای میکروفون های نواری را دوست دارید اما بودجه ندارید؟ آیا به دنبال یک صدای ضبط منحصر به فرد برای اضافه کردن به کیت ابزار تولید خود هستید؟ من. .."


آموزش Stop motion برای اصول: شخصی در پلاستیک و برنامه Stop Motion Studio

Stop motion para principiantes: personajes en plastilina y Stop Motion Studio app

"Aprende a animar personajes sencillos hechos en plastilína، e iniciar en el fantastico mundo de la animación en stop motion utilizando la app for smartphes y. .."


آموزش کلاس مینی آبرنگ: شیب یک ضربه و نقاشی سه بعدی

Watercolour Mini Class: One Stroke Gradients & painting 3D forms

"در این درس مینی مبتدی آبرنگ شما دو تکنیک مفید آبرنگ، شیب یک ضربه و نحوه رنگ آمیزی فرم های سه بعدی ساده را خواهید آموخت. یک سکته مغزی. .."


آموزش انیمیشن Stop Motion برای مبتدیان: شخصیت های Clay و برنامه Stop Motion Studio

Stop Motion Animation for Beginners: Clay Characters and the Stop Motion Studio App

در برنامه Stop Motion Studio برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، نحوه متحرک سازی یک شخصیت ساده پلاستیکی را بیاموزید و شروع به کار کنید. در این کلاس پایه، آوا. ..