Christa Davis

من می توانم به شما یاد بدهم که هر کسی می تواند نقاشی کند!

سلام، من کریستا با Christa Vinyard Artistry هستم. من بیش از 10 سال است که نقاشی می‌کنم و مهمانی‌های شبانه رنگ را به صدها نفر در خانه‌هایشان آموزش داده‌ام. من به شما نشان خواهم داد که چگونه نقاشی ها را به دستورالعمل های گام به گام ساده تقسیم کنید که هر کسی می تواند با اطمینان از آنها پیروی کند. من عاشق خلق کردن هستم و یاد گرفته ام که هنر می تواند بسیار شفابخش و یک تسکین دهنده فوق العاده استرس باشد. واقعیت جالب - من در حال حاضر فقط به صورت آنلاین تدریس می کنم زیرا به همراه خانواده و سگم، راکی، تمام وقت در سراسر کشور در چرخ پنجم سفر می کنم و پروژه های نقاشی خلاقانه ام را با شما به اشتراک خواهم گذاشت زیرا طبیعت و سفر من الهام بخش من است. !

دوره های این مدرس:

آموزش رنگ آمیزی درختان نخل EASY Retro

Learn to paint EASY Retro Palm Trees

تابستان و همه چیز ساحلی را جشن بگیرید! با دستورالعمل های گام به گام من نقاشی این درختان نخل EASY Retro را یاد بگیرید. این سه مرحله آسان باعث می شود از آن لذت ببرید. ..


آموزش رنگ آمیزی گل های بهاری با رنگ اکریلیک

Learn to paint Spring Flowers in Acrylics

"به من بپیوندید تا به شما نشان دهم که یادگیری رنگ‌آمیزی این گل‌های بهاری با رنگ‌های اکریلیک چقدر آسان است. من دقیقاً به شما آنچه را که برای شروع و شروع نیاز دارید نشان خواهم داد.


آموزش نقاشی زیور کریسمس

Learn to Paint a Christmas Ornament

"در این کلاس ما یاد می گیریم که چگونه یک زیور درخت تعطیلات قرمز روشن را به روشی آسان نقاشی کنیم که جلوه ای سه بعدی به آن می دهد. ما یک زیورآلات آسان را نقاشی خواهیم کرد."


آموزش نقاشی ستاره دریایی آسان

Learn to paint an EASY starfish

"در این نقاشی ما یاد خواهیم گرفت که چگونه نقاشی با انگشت می تواند پس زمینه اقیانوس زیبا را بسازد و آن را با یک ستاره دریایی رنگارنگ برای همه چیز به پایان برساند..."


آموزش نقاشی این انبار پاییزی

Learn to paint this Fall Barn

"یاد بگیرید که این نقاشی Fall Barn را با استفاده از رنگ اکریلیک نقاشی کنید و دستورالعمل های گام به گام من را به راحتی دنبال کنید!"