Game Developers Republic

ایجاد بازی می تواند یک ظهور هیجان انگیز باشد

سلام، ما جمهوری توسعه دهندگان بازی هستیم

بسیاری از ما به‌عنوان کهنه‌کار حرفه‌ای صنعت با بیش از یک دهه تجربه در طراحی، توسعه، ایجاد دارایی بازی، بخش‌های بهتری از حرفه خود را صرف ساختن مواد آموزشی تعاملی و همچنین بازی‌ها کرده‌ایم.

جمهوری توسعه‌دهندگان بازی یک تجارت نیست، یک جامعه است، مجموعه‌ای از متخصصان کهنه‌کار که مایلند زمان، دانش، کار را در آنجا به اشتراک بگذارند تا به دیگر توسعه‌دهندگان، هنرمندان، طراحان کمک کنند تا از بسیاری از اشتباهات، شکست‌ها اجتناب کنند. ، درس هایی که باید در طول زندگی حرفه ای خود به سختی یاد می گرفتیم. ما امیدواریم که دانشی که در اختیار ما قرار می دهیم بتواند به کسانی که به دنبال ورود به صنعت بازی هستند، توسعه بازی های مستقل، یا فقط به دنبال تحقق رویاها در آنجا کمک کند، حداقل مقداری از اطلاعات را پیدا کنند که به آنها در آنها کمک کند. به نحوی در آینده یا حال.

هدف ما این است که از دانش خود در مورد طراحی آموزشی تعاملی توسعه بازی استفاده کنیم تا آموزش رایگان، دارایی‌های بازی، نکات، تکنیک‌ها، اطلاعاتی را برای شما به ارمغان بیاوریم که مراحل مورد نیاز برای ایجاد بازی عالی بعدی را به شما ارائه می‌دهد.



دوره های این مدرس:

آموزش چگونه در توسعه بازی شروع کنیم - راهنمای مبتدیان برای توسعه، هنر و طراحی بازی.

How to get started in game development - Beginners guide to game development, art, & design.

"هیچ‌وقت آسان‌تر نبوده است که نه‌تنها بازی خود را بسازید، بلکه آن را منتشر کنید. هر کسی می‌تواند یک بازی ویدیویی بسازد، فارغ از سن، جنسیت یا مکان شما. برخلاف عموم مردم...."