Renato Palmuti

تصویرگر و هنرمند آبرنگ در برزیل

اسم من رناتو پالموتی است

من یک کارگردان هنری، تصویرگر و نقاش هستم.

من تا سال 2001 در آژانس‌های تبلیغاتی، فروش و طراحی کار می‌کردم، زمانی که کارم را در Illustration متمرکز کردم. من استودیوی خود را در سال 2005 افتتاح کردم و از آن زمان برای آژانس‌ها و مشتریانی که برای تبلیغات و کمپین‌هایشان تصاویر می‌سازند کار می‌کنم.

نقاشی همیشه یک فعالیت موازی بود، اما اخیراً به بخش مهمی از کار من تبدیل شده است. من شروع به مطالعه زیاد تکنیک های آبرنگ، تولید نقاشی های متنوع کردم و برای ساخت کلاس ها و کارگاه های آموزشی در استودیوها و آموزشگاه های هنری مختلف دعوت شده ام.

دوره های این مدرس:

آموزش 3 مرحله آبرنگ: نقاشی با شستشوهای لایه ای

3 Step Watercolor: painting with layered washes

«این کلاس مفهوم شستشوی لایه‌ای را برای نقاشی آبرنگ بررسی می‌کند. ساختن یک صحنه کوچک در 3 لایه رنگدانه شفاف. این فقط به برخی موارد ساده نیاز دارد. .."


آموزش آماده رفتن !

Ready to go !

"بسیاری از دانش آموزان از من نکاتی در مورد نحوه سازماندهی مواد برای نقاشی آبرنگ خارج از راحتی استودیو خواسته اند. بنابراین من این کلاس را در ... طراحی کردم."


آموزش ریز عکسهای آبرنگ

Watercolor Thumbnails

"این یک کلاس در مورد سنتز موضوع در یک نقاشی آبرنگ است. وقتی کسی با یک قلم مو بزرگ در یک قالب کوچک نقاشی می کند، جزئیات غیر ضروری باقی می ماند. ..."


آموزش درک رنگ در آبرنگ

Understanding Color in Watercolor

"در این کلاس ما در مورد تئوری رنگ اعمال شده در نقاشی آبرنگ یاد خواهیم گرفت. ما با ساختن چرخه رنگ خودمان از اولیه تا سوم شروع خواهیم کرد."


آموزش بازتاب در آبرنگ

Reflections in Watercolor

این یک کلاس آبرنگ با تمرکز بر انعکاس آب است. اگرچه کار در صحنه‌ای با موضوع بازتاب تکامل می‌یابد، مفاهیم و تکنیک‌های دیگر به هم مرتبط هستند. ..


آموزش اتصال چیزها در آبرنگ

Connecting Things in Watercolor

"این کلاس بر یک مفهوم مهم در مورد نقاشی آبرنگ تمرکز می کند. برای اتصال عناصر! مفهوم اتصال را می توان در حالی مشاهده کرد که ما قسمت های مرطوب را به هم متصل می کنیم. .."