Tonya McLeroy

تصویرگر، انیماتور، مجسمه ساز

سلام! من تونیا هستم، یک تصویرگر، انیماتور و مجسمه ساز حرفه ای با بیش از 20 سال تجربه.

من برای بسیاری از شرکت‌های جالب از جمله در بخش بازاریابی HQ یک شرکت بزرگ با ثروت 500 و حتی فروشگاه‌های پاپ مادری کار کرده‌ام که آثار هنری حرفه‌ای، برندسازی شرکتی و مواد آموزشی که شامل توسعه برنامه درسی دوره‌ها، صداگذاری و انیمیشن می‌شدند. اخیراً من به تنهایی با همسرم (که او نیز به هنر و انیمیشن علاقه دارد) کار می‌کردم، زیرا طراحی گرافیک، تصویرسازی، ویرایش ویدیو، صداگذاری، خدمات انیمیشن و موارد دیگر را به صورت مستقل انجام می‌دهیم.

من همچنین با موفقیت کسب و کار خود را در زمینه فروش جواهرات غذایی با دست مجسمه سازی انجام دادم. شما ممکن است کارهای من را در موزه مینی ماشین زمان در توسان، آریزونا دیده باشید. من همچنین در وبلاگ‌های مختلف، پست‌های آنلاین، رسانه‌های اجتماعی و انتشار در «کتاب کوچک» حضور داشته‌ام.

من عاشق کاردستی و خلق چیزهای جدید هستم. اما من به خصوص از به اشتراک گذاشتن مهارت هایی که آموخته ام با دیگران لذت می برم. اینجاست که Skillshare وارد می شود! در این پلتفرم می توانم مهارت ها و تکنیک هایی را که در هر صنعت آموخته ام با همه شما به اشتراک بگذارم. اگر از تصویرسازی، انیمیشن یا مجسمه‌سازی لذت می‌برید، حتماً آموزش‌های من را ببینید زیرا مطمئن هستم که چیز جالبی در آنجا وجود دارد که از آن لذت خواهید برد.

اگر برای تفریح ​​آماده هستید، در کلاس به من بپیوندید!

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد استیکر با استفاده از Silhouette Studio

Creating Stickers Using Silhouette Studio

«اگر عاشق استیکرها هستید و آرزو می‌کنید که چگونه آنها را درست کنید، پس این کلاس برای شماست! من سال‌ها را صرف پالایش و ساده‌سازی فرآیند ایجاد چوب کرده‌ام. .."


آموزش نحوه ایجاد استیکرهای دیجیتال در Procreate، Photoshop، Illustrator و ساخت یک کتاب استیکر GoodNotes

How to Create Digital Stickers in Procreate, Photoshop, Illustrator & Make a GoodNotes Sticker Book

«اگر عاشق استیکرهای دیجیتال و کتاب‌های برچسب GoodNotes هستید و آرزو می‌کنید که چگونه آنها را بسازید، پس این کلاس برای شماست! من سال‌ها را صرف پالایش و ساده‌سازی کرده‌ام. .."