Angie Samblotte

هنر زندگی است هنر است

سلام به همه! من آنجی هستم، در کالیفرنیای جنوبی متولد و بزرگ شدم. فارغ التحصیل CSULB با مدرک BFA در تصویرسازی. من در دو استودیوی هنری مختلف برای بچه‌ها معلم بوده‌ام که در آن‌ها یاد گرفتم که تدریس علاقه من است. من عاشق خلاق بودن، ایجاد چهره های احمقانه، خیره شدن به گیاهان، و به احتمال زیاد در مورد موج سواری خیال پردازی می کنم :)

علاقه من این است که تمام دانش و تجربیات هنری خود را به شیوه ای سرگرم کننده و ساده به اشتراک بگذارم که به شما الهام بخشد تا کاملاً هر چیزی را که می خواهید خلق کنید.

ماموریت من با انجام این کار این است که نه تنها مهارت های لازم را برای هر هنرمندی فراهم کنم، بلکه نشان دهم چگونه با خلاقیت و ساختن یک تخیل بی حد و حصر می توانید ذهن خود را به روی امکانات بی نهایت روی کاغذ و در نتیجه خود زندگی باز کنید!

هنر همیشه مکانی امن برای بیان خودم بدون قاعده یا محدودیت بوده است. من واقعاً معتقدم که با یادگیری نحوه ترسیم و بیان هنر صوتی منحصر به فرد خود می‌توان راه مثبتی برای کانال‌گذاری و ترجمه دنیای درونی شما برای به اشتراک گذاشتن با دنیای بیرونی باشد. هنر یک زبان بصری در حال گسترش است که از شما شروع به زیبایی و هماهنگی در دنیای ما می کند!

دوره های این مدرس:

آموزش اصول نحوه ترسیم هر چیزی

The Basics of How to Draw Anything

آیا همیشه می خواستید یاد بگیرید که چگونه نقاشی کنید اما هرگز نمی دانستید دقیقا از کجا شروع کنید؟ اگر می توانید یک دایره، مربع، مثلث، چند خط بکشید و می خواهید h را یاد بگیرید. ..