Derek Prinzi

هنرمند سه بعدی

من تقریباً 10 سال است که به گرافیک کامپیوتری علاقه مندم و مطالعه می کنم. من مدرک B.F.A در طراحی دیجیتال سه بعدی دارم اما شروع به یادگیری کدهای کامپیوتری کردم. با این حال، در عوض به سرعت عاشق جنبه هنری شدم. من در حال حاضر در خارج از پیتسبورگ، PA زندگی می کنم، جایی که من یک هنرمند گرافیکی متحرک مستقل 2D/3D هستم. من به عنوان استعداد برتر Adobe و یک نیمه نهایی برای پروژه های مختلف شخصی و همچنین برنده جوایز برای تبلیغات شخصی شرکت مفتخر شدم.

در اوقات فراغت خود، من عاشق انجام هر کاری هستم که به من امکان ابراز وجود داشته باشد (عکاسی، گیتار، وسایل الکترونیکی DIY، هر چیزی CG). من همچنین یک کیبورد مکانیکی بزرگ هستم. من در حال حاضر حدود 4-5 مدل مختلف دارم که همگی برای تایپ کردن راضی کننده هستند. من هم گربه ام را دوست دارم.

دوره های این مدرس:

آموزش بلندر برای مبتدیان - ایجاد اولین پروژه شما

Blender for Beginners - Creating Your Very First Project

"سلام به همه! نام من درک است و به Blender for Beginners خوش آمدید - ایجاد اولین پروژه شما! من بیش از 10 سال است که یک کاربر مخلوط کن هستم، به یاد دارم h. .."


آموزش بافت رویه ای در Blender 2.8

Procedural Texturing in Blender 2.8

کشف کنید که چگونه می‌توانید بافت‌های رویه‌ای را در Blender 2. 8 با استفاده از موتور رندر بیدرنگ EEVEE ایجاد کنید. Procedural می‌تواند یک صرفه‌جویی در زمان عالی برای مواد باشد.


آموزش درک Dynamic Paint در Blender 2.8

Understanding Dynamic Paint in Blender 2.8

به کلاس خوش آمدید! امروز قصد داریم در مورد Dynamic Paint و انواع افکت هایی که می تواند ارائه دهد یاد بگیریم. هدف من آشنایی بیشتر با یک پیش است. ..


آموزش Cryptomattes در Blender 2.8 (ترکیب فوق العاده آسان)

Cryptomattes in Blender 2.8 (Insanely easy compositing)

"نحوه استفاده از ویژگی جدید ترکیبی قدرتمند در Blender 2 را کشف کنید. 81 - Cryptomattes. ترکیب کردن هرگز آسان تر نبوده است."


آموزش بلندر برای مبتدیان: مقدمه ای بر ریگینگ

Blender for Beginners: An Introduction to Rigging

"تقلب می تواند برای مبتدیانی که تازه شروع به فرو بردن انگشتان پای خود در این بخش از خط لوله CG می کنند، ترسناک باشد. بین، رنگ آمیزی وزن، محدودیت ها، رول محور...