Amie Murray

نقاش + مدرس هنر

من در یک استودیوی هنری بزرگ شدم. مادرم کلاس‌های هنری برای کودکان تدریس می‌کرد و ما یک استودیو در خانه‌مان داشتیم - درست در آشپزخانه. می توانید یک میان وعده بگیرید و بنشینید تا چند فوت دورتر نقاشی کنید. هنر همیشه کاملا طبیعی بود و من آن را دوست داشتم.

در سال 2010 تصمیم گرفتم هنر را از سرگرمی به یک حرفه تمام وقت تبدیل کنم. از آن زمان تاکنون بیش از 1200 نقاشی اصلی را به سرتاسر جهان نقاشی و ارسال کرده‌ام و خوشحالم که روند خلاقیت خود را با شما به اشتراک می‌گذارم.

در حالی که در قلب من همیشه یک نقاش خواهم بود، از هنر Ipad و طراحی سطح لذت برده ام. من این چالش را دوست دارم که بفهمم چگونه نقاشی سنتی خود را با خلاقیت های جدید در هنر دیجیتال مرتبط کنم. من عاشق رنگ، بافت ضخیم هستم و اغلب چیزی را نقاشی می کنم که برایم شادی می آورد.

ما یک خانه شلوغ با سه بچه، یک توله سگ وودل به نام سانی و یک پرنده کوچک دلپذیر به نام ملودی داریم. وقتی با مینی‌ونم بچه‌ها را نقاشی نمی‌کنم یا رانندگی نمی‌کنم، دوست دارم در فضای باز باشم، شنا کنم، پیاده‌روی کنم، چای بنوشم، باغچه بنوشم، و از یک کتاب خوب لذت ببرم.

اینستاگرام یکی از مکان های آنلاین مورد علاقه من برای حضور است، می توانید پیدا کنید. به راحتی می توانید از وب سایت من در www.amielynnmurray.com دیدن کنید و برای به روز رسانی ها و موارد رایگان در خبرنامه ماهانه من مشترک شوید یا

را بررسی کنید.

من فکر می‌کنم در هر کسی یک هنرمند وجود دارد و خوشحالم که با شما سفر می‌کنم، زیرا شما هنر زیبا و شادی را به سبک خود می‌سازید!

دوره های این مدرس:

آموزش یک زیور منحصر به فرد کریسمس را در اکریلیک بافت رنگ کنید

Paint a One-of-a-Kind Christmas Ornament in Textured Acrylic

"در این کلاس من به شما یاد می دهم که چگونه از دو تکنیک نقاشی اکریلیک برای ایجاد یک زیور کریسمس واقعاً بی نظیر استفاده کنید. و البته ما از مدل سازی استفاده خواهیم کرد. ..."


آموزش رنگ آمیزی با بافت: شمعدانی گلدانی به سبک Impasto را در اکریلیک ایجاد کنید

Paint With Texture: Create an Impasto Style Potted Geranium in Acrylic

آیا دوست دارید رنگ‌های اکریلیک شما آنقدر صاف نبودند؟ در این کلاس، هر مرحله از فرآیند خود را برای ایجاد نقاشی‌های گلدار بافت‌دار با ترکیب AC به اشتراک می‌گذارم. ..


آموزش نور و عمق را در اکریلیک کاوش کنید: منظره بافت کوچکی را رنگ کنید

Explore Light and Depth in Acrylic: Paint a Tiny Textured Landscape

"بعضی اوقات من دوست دارم به سادگی نقاشی کنم تا از این فرآیند لذت ببرم بدون اینکه زمان یا منابع زیادی برای خلق یک شاهکار بی‌نقص صرف کنم.


آموزش نقاشی مدرن اکریلیک: یک گل بهاری انتزاعی با هزاران بافت ایجاد کنید

Modern Acrylic Painting: Create an Abstract Spring Floral with Tons of Texture

"در این کلاس ما از یک تکنیک سرگرم کننده نقاشی بافت استفاده می کنیم که جلوه سه بعدی جالبی را روی بوم شما ایجاد می کند و در این فرآیند باعث صرفه جویی در حجم رنگ شما می شود.  Y...."