Antonia Teaha

شفا، هنر و جادو


سلام، نام من آنتونیا است و یک هنرمند خودآموخته و یک هنردرمانگر معتبر از رومانی هستم. سفر هنری من به طور تصادفی و شهودی پس از از دست دادن فرزند آغاز شد. در واقع می توانم بگویم هنر زندگی من را نجات داد و این روزها زندگی من نیز همین است.

اولین نقاشی من یک قلب شفابخش بود که یک زنبق را رشد داد.

هنر برای من بسیار شهودی است و من هر چیزی را که کنجکاوی من را برانگیزد ایجاد می کنم. چه من ببافم، چه خشت را مدل کنم یا نقاشی کنم، قلب و روح من در تمام خلاقیت های من ریخته می شود که می توانید آنها را در

پیدا و کاوش کنید.

در هر مرحله از زندگی‌ام، من متوجه شدم که یک چیز یا چیز دیگری را آموزش می‌دهم، از زبان‌های خارجی گرفته تا طراحی، تسهیل کاوش در خود و توسعه مهارت‌ها در کانون توجه قرار گرفته است و این چیزی است که من واقعاً به آن علاقه دارم. به همین دلیل است که گواهینامه هنردرمانگر را دریافت کردم و ترجیح دادم کارگاه های هنر درمانی را تسهیل کنم، زیرا این یکی از لذت بخش ترین تجربیات زندگی من است. بهترین بخش در مورد تدریس این است که من با همه دانش آموزانم تبادل نظر می کنم، بنابراین اگر در کلاس من شرکت کردید، خوشحال می شوم از شما بشنوم!

می‌توانید من یا کارهای من را در من بررسی کنید، جایی که می‌توانید برای خبرنامه‌های ماهانه من مشترک شوید یا در صفحه اینستاگرام

من

.

دوره های این مدرس:

آموزش مراقبت از خود از طریق هنر: 3 تمرین برای کاهش استرس و وضوح ذهنی

Self Care Through Art: 3 Exercises For Stress Relief and Mental Clarity

چه در محل کار سختی می گذرانید، چه مشکلاتی در زندگی شخصی خود دارید یا شاید فقط به دنبال راهی خلاقانه برای ناامید شدن و به دست آوردن مقداری ذهنی هستید. ..