Rosita Grigaite & Jason Georgiades

یادگیری با انجام

جیسون و رزیتا شرکا و تولیدکنندگان محتوا با اشتیاق به آموزش هستند. هدف ما ایجاد دوره های با کیفیت بالا است که طیف وسیعی از مهارت ها را برای مردم در سراسر جهان ارائه می دهد. دوره‌های ما از نمونه‌های دنیای واقعی، تمرین‌های عملی و روش‌های آموزشی ساده استفاده می‌کنند که به شما در بازارهای رقابتی و به سرعت در حال تغییر امروزی کمک می‌کند. آنچه ما واقعاً به آن اهمیت می دهیم سلامتی، تندرستی، رشد شخصی، آموزش و فرهنگ است.

درباره مربیان شما:

روزیتا گریگایته (بالا سمت چپ) چند زبان لیتوانیایی، معلم، هنرمند و فیلمساز اهل کاوناس، لیتوانی است. او مدرک لیسانس خود را دریافت کرد. در فرهنگ ها و زبان های آسیای شرقی در سال 2018 از دانشگاه ویتاوتاس مگنوس و در حال حاضر مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته روابط بین الملل در دانشگاه ویتاوتاس مگنوس به پایان می رساند. خانم گریگایت در دانشگاه های معتبر ژاپن و هنگ کنگ تحصیل کرده و سفرهای زیادی به سراسر آسیای شرقی و جنوب شرقی داشته است. علاقه عمیق او به فرهنگ‌های مختلف و عکاسی، علاقه او را به فیلم‌سازی برانگیخت.

جیسون جورجیادس (بالا سمت راست) از دانشگاه پیتسبورگ با مدرک لیسانس فارغ التحصیل شد. در Studio Arts و M.F.A خود را به پایان رساند. کارگردانی فیلم در موسسه هنر کالیفرنیا. از زمان فارغ التحصیلی، آثار او شامل فیلم های HBO، هالیوود ریپورتر، معاون، Viceland، Attn:، Warner Bros. و Burton Snowboards است. مستند بلند برنده جایزه او، "عصر صحرا: تاریخچه صحنه راک اند رول" از طریق 1091 تصویر توزیع تجاری دریافت کرد و در اکثر پلتفرم های پخش در دسترس است. فیلم کوتاه بعدی و برنده جایزه او، «از طریق آتش او تماس می‌گیرد» در سال 2017 به Gunpowder and Sky فروخته شد و همچنان به نمایش در تئاتر و دیجیتال ادامه می‌دهد. او یک استاد دانشگاه است که به عنوان مدیر برنامه تحصیلات تکمیلی تولید ویدئوی دیجیتال در پافوس، قبرس نیز خدمت می کند. اولین فیلم داستانی او «زیر سبز» با بازی اریک رابرتز به پایان رسید و در سال 2022 اکران خواهد شد و او در مراحل پایانی پس از تولید دومین فیلم بلندش به نام «رنگ باز» است.

دوره های این مدرس:

آموزش یادگیری زبان ژاپنی برای مبتدیان: دوره نویسندگی هیراگانا و کاتاکانا را کامل کنید

Learn Japanese For Beginners: Complete Hiragana and Katakana Writing Course

皆さん日本語コースへようこそ! به این دوره آموزشی ژاپنی خوش آمدید! اجازه دهید با این دوره کامل هیراگانا و کاتاکانا راهنمای شما در سفر یادگیری ژاپنی شما باشیم. میدانم. ..