Romil G Rambhad

مربی زندگی، نویسنده و سخنران

رومیل رامبد یک استراتژیست زندگی و نویسنده کتاب رشد شخصی است "20 کلید قدرتمند برای یک زندگی بهتر".

او همیشه با مأموریت خدمت به دیگران از طریق کار خود و ایجاد تأثیر مثبت در زندگی دیگران زندگی می کرد. او به عنوان یک مهندس و کارشناسی ارشد در تجارت، مسیری متفاوت از آنچه که همه انجام می‌دادند، در پیش گرفت.

این باعث شد که او ذهن انسان را مطالعه کند تا ذهن باستانی و تکنیک‌های درمانی (ویپاسانا، ریکی) و نیز مدرن (هیپنوتیزم، NLP، کوچینگ زندگی) را مطالعه کند تا به فرد کمک کند تا پتانسیل خود را افزایش دهد، به اهداف خود دست یابد و در عین حال شاد بماند. در آرامش از درون.

او از طریق چندین پلتفرم رسانه های اجتماعی با مردم ارتباط برقرار می کند و محتوای ویدیویی و پادکست او الهام بخش بسیاری از افراد شده است.

دوره های این مدرس:

آموزش کلاس کارشناسی ارشد بهره وری و مدیریت زمان

Productivity and Time Management Masterclass

"آیا می خواهید بدون به خطر انداختن زمان شخصی خود، رشد را در حرفه خود تجربه کنید؟ کار ما یکی از ارکان اصلی است که همه ما برای رشد آن تلاش می کنیم. .."


آموزش چگونه روی اهداف خود متمرکز بمانید - 7 استراتژی قدرتمند

How to Stay Focused towards your Goals - 7 Powerful Strategies

"یاد بگیرید که با استراتژی های اثبات شده و موثر انگیزه ایجاد کنید و بر عادت هایی که انگیزه را از بین می برند غلبه کنید. اهداف پله هایی به سوی رویاهای شما هستند. .."


آموزش خود را دوباره اختراع کنید و بهترین خود شوید

Reinvent Yourself and Become Best Self

«چگونه خود را دوباره اختراع کنیم دوره‌ای طراحی شده است که به شما کمک می‌کند تا به یک زندگی متوسط ​​دست نزنید و شروع به رویاپردازی و زندگی شگفت‌انگیز رویاهای خود کنید! من. .."


آموزش مهارت های ارتباطی: ارتباط برقرار کنید، اعتماد ایجاد کنید و افراد را بخوانید

Master Communication Skills : Connect, Build Trust and Read people

در این دوره، تمام مهارت های افرادی که همیشه به آن نیاز دارید را یاد خواهید گرفت! آیا می خواهید در هنر ارتباط یک به یک با مردم مسلط شوید؟ شما لیز خواهید کرد. ..