Julia Krasnova

هنرمند و تصویرگر آبرنگ

سلام عزیزانم و به گوشه خلاقانه کوچک من در Skillshare خوش آمدید! من بیش از هر چیز در زندگی از نقاشی لذت می برم! من به عنوان یک هنرمند خودآموخته، همیشه خجالتی بودم که آثارم را به مخاطبان بیشتری نسبت به خانواده و دوستانم معرفی کنم، اما چندین سال پیش چیزی در ذهنم نقش بست و تصمیم گرفتم زندگی ام را وقف هنر کنم. و از آن زمان من هرگز به گذشته نگاه نکرده ام!

اکثر کارهای من با آبرنگ ساخته شده اند، اما گاهی اوقات گرافیک و طرح های الگو را نیز انجام می دهم. در حال حاضر من مجذوب نقاشی انواع مواد گیاهی و دسرهای زیبا هستم. و اکنون، پس از ماه‌ها و حتی سال‌ها تردید، بالاخره آماده‌ام تا قدم مهم دیگری بردارم. و معلم شوید من تمام دانش، نکات مفید و ترفندهای مخفی خود را در اینجا به اشتراک خواهم گذاشت که توانستم تکه تکه در طول سفر خلاقانه خود جمع آوری کنم.


اگر به اندازه کافی کنجکاو هستید که آثار هنری بیشتری را ببینید، پس از دیدن صفحه من خوش آمدید. من فقط محتوای مرتبط با هنر را در آنجا پست می کنم، بنابراین قول می دهم هیچ حیوان خانگی یا عکس صبحانه را در آنجا نبینید :)

من واقعاً امیدوارم که تک تک شما کلاس واقعاً مفید و الهام‌بخشی بیابید، که به شما کمک می‌کند چیز جدیدی یاد بگیرید و عاشق نقاشی شوید!

دوره های این مدرس:

آموزش هنر انتزاعی: موسیقی نقاشی با آبرنگ و جوهر

Abstract Art: Painting Music With Watercolours & Ink

آیا تا به حال فکر کرده اید که نقاشی های انتزاعی چگونه ساخته می شوند؟ حتی برای ساختن یکی از کجا شروع کنیم؟ چگونه بر ترس از کاغذ خالی غلبه کنیم؟ چطور ممکنه. ..