Andrew Booth

من نزدیک به بیست و پنج سال است که درگیر موسیقی هستم. من به دنبال اجرای زنده، سازماندهی کنسرت، ضبط، میکس، تولید، مدیریت لیبل و کارگردانی بوده ام. توانایی من در مفهوم سازی واضح و برقراری ارتباط مختصر هم از نظر موسیقایی و هم از نظر اجتماعی، به من این امکان را می دهد که به تنهایی یا در هماهنگی با دیگران بسیار مؤثر کار کنم. من روی ضبط و پروژه های موسیقی زنده با Kenwyn House (Reef) Mitch Glover (Kosheen) و Gary Shaw (Sherman Robertson + Jimmy Witherspoon) و Jim Shaw و Ben Baxter (Cranes) کار کرده ام

من در بیست و سه سال گذشته به صورت زنده و ضبط می‌کنم. من تجربه نواختن با سبک های مختلف موسیقی را دارم - راک، پاپ، فولک، کانتری، تئاتر موزیکال، r+b، پروگ، متال، دیسکو، پانک، جهان، آکوستیک، بلوز، رگی، جاز، فانک و رقص. اخیراً، من در حال کار بر روی یک اجرای زنده پروژه موسیقی رقص دهه 90 به نام "House of Anthems" هستم و آهنگ هایی مانند "بالاخره"، "گل ها"، "باز بخوان"، "عشق تو چقدر عمیق است"، "بانو" و 'یک بوسه در میان دیگران.

من با طیف وسیعی از انواع سازها مانند بیس، کنترباس، آواز، گیتار، پیانو و کلید، درام و پرکاشن تجربه خوبی دارم. من همچنین تجربه تنظیم در سبک جاز، با ساکسیفون، ترومپت، ترومبون، فلوت، ابوا، کلارینت و آواز را دارم. من تجربه زیادی در کار با آهنگ‌های کلیکی و پشتیبان و ساختن برنامه‌ها برای نمایش‌ها و گروه‌های موسیقی برای نمایش‌های شرکتی و تور دارم. من برای عوامل مختلف موسیقی مانند Tailored Entertainment و Empire Leisure در میان دیگران کار کرده ام. من چند کار با کشتی کروز انجام داده ام. من یک آژانس موسیقی منطقه ای کوچک به نام The South Coast Collective را اداره می کنم که از نوازندگانی استفاده می کند که قبلاً با من تحصیل کرده اند. ما در سراسر سواحل جنوبی و لندن در کافه ها و کلوپ ها، عروسی ها و رویدادهای شرکتی بازی می کنیم. من شرکت خود را با نام Alcubierre Music اداره می کنم و کارهای خود را می نویسم، ضبط می کنم، تولید می کنم و میکس می کنم و هر شش تا هشت هفته یک قطعه جدید در سبک های مختلف منتشر می کنم.


من بیست سال تجربه تدریس در کالج های FE دارم. من در تمام سطوح و همه موضوعات در تمام زمینه های موسیقی - HND (سطح 4 و 5)، سطح A، سطح BTEC 2 و 3 در هر دو فناوری اجرا و موسیقی تدریس می کنم. تخصص تدریس من مدیریت گروه های نوازنده در شرایط تمرین و تولید است. سناریوها می توانند از آماده سازی ترتیبات، ساده سازی تولیدات، آموزش تک تک قطعات مانند هارمونی آوازی یا قطعات گیتار و پیانو متغیر باشند. من در حال حاضر رئیس بخش جاز در کالج آلتون هستم، جایی که تمرکز بر استانداردها و آهنگسازی در صنعت مدرن وجود دارد.

دوره های این مدرس:

آموزش تئوری موسیقی و کاربرد آن: چگونه یک ملودی EDM بنویسیم

Music Theory & it's Application: How to Write an EDM Melody

"این یک ویدیو در مورد تولید نیست!  به طور خاص، اگر در ایجاد ضرب و تولید راحت هستید، اما مطمئن نیستید که طرف موسیقی چگونه است، این هدف شماست.