Mallory Whitfield

هنرمند/سخنران/بازاریاب دیجیتال

من یک سخنران عمومی، هنرمند، مجری و نویسنده ساکن نیواورلئان هستم، با بیش از 15 سال تجربه به عنوان یک کارآفرین و بازاریاب دیجیتال.

من در یک ماموریت برای ایجاد جنبشی هستم - #TowardsTogether - که طرز فکر مردم را در مورد تنوع و شمول تغییر خواهد داد. در ژوئیه 2019، من نمایش تک نفره خود را به نام Towards Together: چشم اندازی برای جهانی مهربان تر و فراگیرتر اجرا کردم، که دیدگاهی پر از پولک و سرگرم کننده را در مورد اینکه چگونه می توانیم از کنجکاوی، شفقت، اصالت و اتحاد برای ایجاد یک جهان استفاده کنیم، ارائه دادم. جهانی با قلدری کمتر، خشونت کمتر و مهربانی بیشتر. این هم یک نگاه:

"کلاس فوق العاده ای! مالوری معلمی جذاب و دلسوز است که هم از تئوری و هم از مثال هایی از زندگی خود استفاده می کند. او می تواند مطالب کلاس را واضح و آسان نگه دارد و در عین حال بسیاری از جنبه های کلاس را توضیح دهد. زندگی‌ای که بر تمایل ما برای احساس شیاد بودن تأثیر می‌گذارد. او توصیه‌های کتاب و مراحل عملی را ارائه می‌دهد که می‌توان آنها را بلافاصله در هنگام پرورش تمرینی از شفقت بیشتر به خود اعمال کرد."

کامیلا جنسن

"کلاس را خیلی دوست داشتم، چون مختصر، مستقیم و قابل فهم بود. مالوری بسیار پرشور و مشتاق به نظر می رسید، بنابراین تماشای و گوش دادن به او لذت بخش بود."
نینا گارزا

"احتمالاً یکی از آموزنده ترین کلاس هایی است که تا به حال در مورد موضوع SEO شرکت کرده ام!"
Shawn Conn

"مدرس پرانرژی و جالب با نکات بسیار عالی در مورد استفاده از Pinterest برای ایجاد یک قیف فروش که ترافیک را به وب سایت شما باز می گرداند."
Janell Amely

من وبلاگ نویسی را در سال 2001 شروع کردم و در سال 2004 شروع به راه اندازی کسب و کار خودم و فروش در نمایشگاه های صنایع دستی کردم. ذکر در خبرنامه ایمیل هفتگی مجله Bust. (این اولین مورد از بسیاری از موارد ذکر شده در مطبوعات محلی و ملی بود!) خانم Malaprop بعدها به یک فروشگاه تجارت الکترونیک و مکان خرده فروشی پاپ آپ برای محصولات دست ساز و سازگار با محیط زیست تبدیل شد. در سال 2013، بر اساس آنچه در طی بیش از 10 سال فروش در بازارهای هنری و نمایشگاه‌های صنایع دستی آموختم، کتابی نوشتم و خودم منتشر کردم.

در سال 2014، تمرکزم را تغییر دادم و به طور حرفه ای در زمینه بازاریابی و همچنین صحبت کردن، آموزش و مشاوره با کارآفرینان دیگر در مورد موضوعات بازاریابی دیجیتال شروع کردم. در FSC Interactive، یک آژانس پیشرو بازاریابی دیجیتال، در بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و بازاریابی محتوا تخصص داشتم، و همچنین به مشتریان کسب‌وکارهای کوچک خود مهارت‌های بازاریابی دیجیتال را آموزش دادم.

به‌عنوان مدیر بازاریابی در LookFar، من رهبری سومین چهارمین دوره جوایز سالانه Ada Lovelace را بر عهده داشتم، که به زنان در فناوری افتخار می‌کند. از طریق ترکیبی از اطلاع رسانی مستقیم ایمیل، روابط عمومی، و تبلیغات رسانه های اجتماعی (بدون هزینه تبلیغات!) ما اندازه رویداد و تعداد نامزدها را از دو سال اول دو برابر کردیم. من همچنین سرپرستی و انتشار گزارش استارت‌آپ جنوبی LookFar را منتشر می‌کنم، که یک خبرنامه دو بار ماهانه است که آخرین رویدادهای استارت‌آپ فناوری در جنوب شرقی آمریکا را پوشش می‌دهد. از زمان تصاحب آن، تعداد مشترکان بیش از 635٪ افزایش یافته است، همچنین بدون صرف هزینه برای تبلیغات. من همچنین به عنوان متخصص بازاریابی برای Aeolidia خدمت کردم، یک آژانس با رتبه برتر که وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک Shopify را توسعه می‌دهد و خدمات طراحی لوگو و هویت برند را برای مشاغل خلاق مبتنی بر محصول ارائه می‌دهد.

در سال 2015، گامبیت من را به عنوان یکی از 5 اینستاگرامر محلی برای فالو کردن نام برد و در سال 2016، مفتخر شدم که در نوزدهمین کلاس Gambit s 40 Under 40 قرار بگیرم، که به باهوش ترین نوآوران، هنرمندان و حرفه ای ها در نیواورلئان ادای احترام می کند. . من همچنین در چندین برنامه تلویزیونی، پادکست، کتاب و نشریات چاپی از جمله مجله BUST، WWL-TV، Forbes، VICE، Gambit Weekly، Wharton Business Radio در Sirius XM، The Times-Picayune و بسیاری دیگر حضور داشته ام./p>

من چندین دهه تجربه اجرا در صحنه‌های مختلف با اشکال و اندازه‌ها، در سراسر ایالات متحده را دارم. من با تئاتر و رقص رقص باله بزرگ شدم و در آموزش های گسترده گویندگی، بازیگری و اجرا با سخنرانی عمومی قهرمانانه، جشنواره شکسپیر در دانشگاه تولین، دانشگاه لویولا نیواورلئان، و کارگاه آموزشی نیواورلئان درگ شرکت کرده ام. . (واقعیت جالب: من یکی از اولین درگ کوئین های حرفه ای "faux" بودم که در خیابان بوربون اجرا کردم!)

از سال 2017 تا 2018، من را تولید و میزبانی کردم که شامل مصاحبه با طیف متنوعی از هنرمندان، سازندگان و کارآفرینان خلاق است.

در ژوئیه 2019، من اولین نمایش جهانی یک نفره خود را درباره گنجاندن تنوع تهیه کردم، که دیدگاهی پر از پولک و سرگرمی را ارائه می دهد که چگونه می توانیم شادی، امید و اتحاد را برای جهانی مهربان تر و فراگیرتر گسترش دهیم. نمایش من گزینه‌های قدرتمندی را ارائه می‌دهد که در قالبی سرگرم‌کننده ارائه می‌شود که بخشی از آن استندآپ، بخشی از TEDx Talk، بخشی از مهمانی رقص و تمام سرگرمی است.

درباره ‏بیشتر بیاموزید، در کانال یوتیوب من مشترک شوید، یا در هنگام نوشتن کتاب بعدی خود را از طریق آن دنبال کنید. می‌توانید فهرستی از رویدادهای آتی را در وب‌سایت من پیدا کنید، یا در LinkedIn یا با من ارتباط برقرار کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش 9 روش برای متمایز کردن پروفایل لینکدین

9 Ways to Make Your LinkedIn Profile Stand Out

"چه بخواهید شبکه حرفه ای خود را توسعه دهید، چه بخواهید جستجوی شغل را شروع کنید، یا خود را برای یک محور شغلی قرار دهید، لینکدین مکان مناسبی است. حتی اگر بیشتر..."


آموزش 7 راه برای افزایش تعامل خود در لینکدین

7 Ways to Boost Your Engagement on LinkedIn

"در این کلاس، نحوه تقویت تعامل و شبکه خود را به طور موثرتر در لینکدین پوشش خواهیم داد. این که آیا می خواهید شبکه حرفه ای خود را توسعه دهید، شروع کنید. .."


آموزش سئوی DIY برای تجارت الکترونیک: فروش بیشتر آنلاین با بهینه سازی موتورهای جستجو

DIY SEO for Ecommerce: Sell More Online with Search Engine Optimization

آیا کارهای دست ساز خود را آنلاین می فروشید؟ آیا می خواهید از طریق تجارت الکترونیک بیشتر بفروشید؟ بهینه سازی موتور جستجو، با نام مستعار سئو، فرآیندی است که برای کمک به فروشگاه آنلاین شما بهینه سازی می شود. ..


آموزش قدرت Pinterest: یک استراتژی بازاریابی Pinterest را برای صاحبان مشاغل کوچک خلاق بیاموزید

The Power of Pinterest: Learn A Pinterest Marketing Strategy for Creative Small Business Owners

برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک خلاق، نمی‌توان قدرت Pinterest را دست کم گرفت. بسیاری از افراد، حتی آن‌هایی که در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بسیار با تجربه هستند، اغلب...


آموزش بازاریابی برای هنرمندان: با 5 اشتباه برتر بازاریابی که هنرمندان و خلاقان مرتکب می شوند آشنا شوید

Marketing for Artists: Learn the Top 5 Marketing Mistakes Artists & Creatives Make

«بیش از 12 سال است که با هنرمندان و خلاقان کار می‌کنم تا در مورد کارشان حرف بزنم. من به عنوان یک وبلاگ نویس در هر دو طرف حصار بوده ام. .."