Katie Kindred

پروژه Reverie

من یک خلاق هستم.

من با تئاتر و گروه کر بزرگ شدم. من عاشق ساختن چیزهایی با دستانم و اجرا برای دیگران هستم. من هوس چیزهای زیبایی دارم که همه احساسات را در من ایجاد می کند.

من یک حرفه ای هستم.

من با جایگاه ویژه ای در قلبم برای Microsoft Office بزرگ شدم. من عاشق وارد شدن به جنبه‌های سخت و کاربردی چیزها هستم. من مشتاق نکات بهره وری هستم که به من کمک می کند کارهایی را که برایم مهم است انجام دهم.

من یک حرفه ای خلاق هستم.

من با پیش بینی فصل خرید لوازم مدرسه بزرگ شدم. من عاشق استفاده از قالب بندی شرطی برای رنگارنگ و کاربردی کردن صفحات گسترده ام هستم. من مشتاق راه‌های جدید برای تجسم و توضیح بهتر داده‌ها هستم.

من رویای دنیایی را می بینم که در آن مردم احساس می کنند با چشمان ستاره از خواب بیدار می شوند، وقت خود را صرف انجام کارهای مهم می کنند و شب ها با احساس امنیت و اشتیاق برای انجام دوباره همه کارها صبح روز بعد به خواب می روند.

به همین دلیل است که پروژه Reverie را ایجاد کردم تا الهام بخش قلب های سپاسگزار و ارتباطات معتبری باشد که جهان را تغییر خواهد داد.

پس برو– رویاپردازی کن و انجام بده. آنها به یکدیگر نیاز دارند، و همه ما نیز به هم نیاز داریم.

دوره های این مدرس:

آموزش اولویت بندی برای خلاقان: 5 1/2 استراتژی برای انجام کارها

Prioritization for Creatives: 5 1/2 Strategies to Get Stuff Done

"هی، دوست! خوش آمدی! این کلاس قرار است جعبه ابزار اولویت‌بندی خود را به شما بدهد که بتوانید از آن استفاده کنید و در زندگی روزمره و گردش کار خود از آن استفاده کنید. آن ش. .."


آموزش Bullet Journaling برای شناخت بهتر خود

Bullet Journaling to Know Yourself Better

سلام، این کیتی کیندرد از پروژه Reverie است. در این کلاس 19 دقیقه ای، راهنمای محله دوستانه شما برای استفاده از ژورنال گلوله شما به عنوان یک به خواهم بود. ..


آموزش SQL برای کاربران غیر فنی

SQL for Non-Technical Users

"آیا به پایگاه‌های اطلاعاتی علاقه‌مندید اما در زبان فنی غرق می‌شوید؟ آیا پایگاه‌داده‌ای دارید که دائماً به تیم داده‌تان برای کمک به شما برای دریافت ba... نیاز دارید."