Aaron Stewart

آرون یک معمار برنامه در GitHub است و در آن محتوای شخص ثالث تمرکز دارد. وی به عنوان یک متخصص Git و GitHub ، به عنوان مربی برای مشاوره و آموزش تیم های توسعه از شرکت های برجسته صنعت در Git ، GitHub و بهبود روند همکاری و توسعه آنها ، به GitHub پیوست. هارون با یک بنیاد آموزش ، محتوا و برنامه هایی را برای خدمات حرفه ای در GitHub برای تحول دیجیتال و رهبری فکر توسعه می دهد. قبل از پیوستن به GitHub ، آرون مهندس ادغام در MX بود ، به موسسات مالی کمک می کرد تا جریان ادغام در مجموعه API های MX را ایجاد کنند و به ساخت محصولی کمک می کنند که همچنان به عنوان رهبر صنعت در فضای Fintech برای جمع آوری ، غنی سازی ، ارائه و فعالیت فعالیت می کند. در مورد داده های مالی آرون یکی از طرفداران بزرگ پادکست Lore است و اوقات فراغت خود را به پیاده روی و گشت و گذار در فضای باز می گذراند.
دوره های این مدرس:

آموزش GitHub: The Big Picture

GitHub: The Big Picture

این دوره یک معرفی و مرور کلی از GitHub است – یک پلتفرم میزبانی کد آنلاین که برای همکاری، ساخت، حمل و نقل و نگهداری نرم افزار استفاده می شود.


آموزش شروع کار با Git

Getting Started with Git

در دنیای کنترل نسخه، Git پیشرو است! این دوره با یک پروژه گام به گام سرگرم کننده اصول Git را به شما آموزش می دهد. مزایای Git و اینکه چگونه می تواند پروژه شما را امروز با سرعت، شفافیت و قابلیت اطمینان بهبود بخشد، بیاموزید.


آموزش شروع با اقدامات GitHub

Getting Started with GitHub Actions

بیاموزید که چطور جریان کار توسعه نرم افزار خود را مستقیماً در مخزن GitHub خود با اقدامات GitHub به صورت خودکار ، شخصی سازی و اجرا کنید.


آموزش شروع کار با Git

Getting Started with Git

در دنیای کنترل نسخه، Git پیشرو است! این دوره با یک پروژه گام به گام سرگرم کننده اصول Git را به شما آموزش می دهد. مزایای Git و اینکه چگونه می تواند پروژه شما را امروز با سرعت، شفافیت و قابلیت اطمینان بهبود بخشد، بیاموزید.


آموزش شروع کار با Git

Getting Started with Git

این دوره با یک پروژه عملی و گام به گام اصول روزمره Git را به شما آموزش می دهد. بیایید ببینید که چرا شرکت های پیشرو در سراسر جهان برای بهبود پروژه های کد و همکاری با سرعت ، شفافیت و قابلیت اطمینان به Git اعتماد می کنند.


آموزش تکنیک های اشکال زدایی Git

Git Debugging Techniques

این دوره یک نمای کلی از سه دستور مختلف Git را ارائه می دهد تا به شما کمک کند ردیابی و شناسایی زمانی که یک باگ در پرونده کد مخزن Git شما وارد شده است.


آموزش GitHub

Learning GitHub

GitHub ابزاری استاندارد در صنعت برای همکاری و اشتراک کد است. اصول اولیه ، از جمله موارد معمول ، گردش کار و بهترین روشها را برای GitHub و Git بیاموزید.


آموزش شارژ مجدد گردش کار GitHub شما

Supercharging Your GitHub Workflow

تنظیم سرعت با پیشرفت رقابتی ریشه در گردش کار توسعه نرم افزار شما دارد. بیاموزید که چرا جریان محبوب GitHub در میان شرکت های بزرگ و کوچک صنعت پیشرو استفاده می شود و چگونه می توان آن را برای تأمین نیازهای پروژه خود سوپرشارژ کرد.


آموزش GitHub

GitHub Essential Training

بیشترین بهره را از GitHub ببرید. بیاموزید که چگونه از ویژگی هایی که خط لوله نرم افزار مدرن را پشتیبانی و تقویت می کنند استفاده کنید.


آموزش Git Fundamentals

Git Fundamentals

این دوره به شما مفاهیم اساسی و ویژگی های کلیدی Git و نحوه راه اندازی محیط محلی خود، پیگیری و مدیریت محتوا به صورت محلی و نحوه کار در یک مخزن از راه دور مشترک با سایر اعضای تیم را به شما آموزش می دهد.


آموزش GitHub Copilot Fundamentals: AI Paired Programming

GitHub Copilot Fundamentals: AI Paired Programming

بیاموزید که چگونه GitHub Copilot از هوش مصنوعی استفاده می کند تا تجربه کدنویسی شما را افزایش دهد و به شما کمک کند توسعه دهنده ماهرتری شوید. نحوه استفاده از Copilot برای ساخت بازی، درک مهندسی سریع و بهبود برنامه های موجود را بیاموزید.


آموزش اتخاذ فرهنگ InnerSource با GitHub

Adopting an InnerSource Culture with GitHub

بیاموزید که چگونه InnerSource شما را قادر می سازد تا از هوش جمعی سازمان خود استفاده کنید و نرم افزار اختصاصی شگفت انگیزی را در صنایع، تیم ها و مناطق زمانی بسازید.