Joy Macdonell

سازنده حرفه ای و سازنده محتوا

جوی مک‌دونل نقش‌های زیادی در صنعت صنایع دستی از مالک فروشگاه مستقل گرفته تا مدیر توسعه محصول تا مدیر محتوای خلاق داشته است. جوی در زمانی که در EK Success Brands and Simplicity Creative Group بود، با برندهای مهمی از جمله: Martha Stewart Crafts، American Girl، Disney، و Sesame Street کار کرد.

او زمانی که در EK Success Brands بود، Scrapbook Design You (SDU) را ایجاد کرد که تبدیل به یک برنامه آموزشی ملی برای دفترچه‌نویسی شد که در فروشگاه‌های دفترچه محلی، Michaels، Joann Fabric and Craft Stores و AC Moore در دسترس بود. او در 16 سال گذشته از تدریس حضوری در کلاس های صنایع دستی در سراسر جهان لذت برده است. همچنین می توانید با او در کلاس های آنلاین خیاطی و بافندگی او در Craftsy.com و CreativeBug.com دیدن کنید.

تجربیات او در پشت دوربین بزرگترین لذت او بوده است! از سال 2001، او بیش از 50 بار در Scrapbooking توسط DIY حضور داشت و سپس میزبان برنامه خود بود، سلام از DIY در شبکه DIY Joy سپس میزبان 3 فصل Crafting در Spotted Canary برای PBS شد. او همچنین متخصص صنایع دستی در شبکه خرید خانگی به نمایندگی از صنایع دستی مارتا استوارت و در یوتیوب به نمایندگی از الگوهای خیاطی ساده است. .

او خوشحال است که آموزش دیجیتالی را ارائه می دهد که شما می توانید در زمان راحتی به آن دسترسی داشته باشید. دستورالعمل‌های واضح و نمایش‌های حرفه‌ای او به شما می‌آموزد که چگونه مهارت‌های کاردستی خود را با سرعت خودتان توسعه و بهبود دهید.

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای ضروری برای کمد لباس کامل: پیدا کردن سبک خود

The Essential Guide to a Perfect Wardrobe: Finding Your Style

کمد لباس از لباس هایی تشکیل شده است که متناسب با تیپ اندام شما در طیفی از رنگ ها هستند که شخصیت شما را برای بیان استایل شما تکمیل می کنند. در برنامه ریزی کمد لباس. ..


آموزش مهارت های ضروری برای یادگیری بافتنی

Essential Skills for Learning to Knit

" "