Suzy Kell

مربی حرفه ای بی نظمی

سلام، من سوزی هستم. من با شوهرم در شهر دوبلین زندگی می کنم. نه سال پیش، Miss Minimalist و «10 0 Things Challenge» اثر دیو برونو را کشف کردم و با این فکر که کنترل فضایم را در دست دارم و سبک زندگی می کنم، مسحور شدم. سوزی کل دیکلترینگ (به طور رسمی Gentle Decluttering)، کسب و کار من، زمانی شکل گرفت که از خودم پرسیدم شغل رویایی من چیست و با خودم گفتم: "این ماری کوندو است." ماموریت من این است که با ارائه یک روند صلح آمیز برای بی نظمی به افرادی که در روزهای سختی می گذرند - مانند سوگواری، نقل مکان به خانه یا بچه دار شدن - کمک کنم. با هم فضای شادی برای زندگی ایجاد خواهیم کرد.

مرا در www.suzykell.com پیدا کنید و راهنمای رایگان خود را دریافت کنید تا فکر کنید و یاد بگیرید ***چگونه با شریک زندگی خود در مورد بهم ریختگی صحبت کنید***

راهنمای رایگان: https://upbeat-founder-5417.ck.page/89e7228ccc


دوره های این مدرس:

آموزش کمدهای غذای خود را شلوغ کنید

Declutter Your Food Cupboards

"من بسیار هیجان زده هستم که آنچه را که در مورد ذخیره سازی موثر مواد غذایی می دانم به شما بگویم. این کلاس برای افرادی است که احساس می کنند از چیزهای موجود در خانه خود غرق شده اند و نمی دانند که چه چیزی ...."


آموزش کمد لباس خود را مانند یک حرفه ای شلوغ کنید

Declutter Your Wardrobe Like a Pro

آیا کمد لباسی پر از لباس دارید اما چیزی برای پوشیدن ندارید؟ زمان آن رسیده است که در مورد برنامه ریزی، شلوغ کردن و سازماندهی لباس های خود استراتژیک شوید. ..


آموزش دکلچر با انرژی کم

Declutter with Low Energy

" آیا از خستگی مزمن، افسردگی رنج می برید یا فقط از همه گیری 2020+ خسته شده اید؟ این کلاس به شما نشان می دهد که چگونه می توانید فضای خود را کنترل کنید. .."