Data Science Rebalanced

دانشمندان داده

لی سیمپسون و ری مک‌لندون دانشمندان داده در یک موسسه مالی بزرگ هستند و بیش از 15 سال تجربه ترکیبی دارند. آنها علاقه زیادی به دیدن رشد مردم و تبدیل شدن به بهترین نسخه از خود دارند. هنگامی که لی و ری از دانشگاه فارغ التحصیل شدند، در اولین شغل خود در زمینه دانشمند داده با مشکل مواجه شدند و به سرعت متوجه شدند که دانشگاه فقط نیمی از داستان را بیان می کند.

در حالی که برنامه‌های تحصیلی آنها تأکید زیادی بر الگوریتم‌های یادگیری ماشینی با مجموعه داده‌های کاملاً تمیز و متعادل داشت، آن‌ها عکس این موضوع را در صنعت مشاهده کردند. هر مشکلی که با آن مواجه می‌شد نیاز داشت 90 درصد از زمان خود را بر روی مجموعه داده‌های نامرتب و نامتعادل و همچنین افرادی که این مجموعه داده‌ها را تولید می‌کنند، صرف کنند.

لی و ری، Data Science Rebalanced را ایجاد کردند تا به دانشمندان داده‌ای که تازه وارد نیروی کار شده‌اند کمک کنند تا مهارت‌های خود را پس از تکمیل یک برنامه تحصیلی، بوت کمپ یا آموزش‌های مختلف «تعادل مجدد» انجام دهند. آنها تلاش می کنند تا شکاف بین دانشگاه و صنعت را پر کنند.

دوره های این مدرس:

آموزش حلقه زدن از طریق DataFrames پانداها

Looping Through Pandas DataFrames

آیا تا به حال یک ساعت وقت صرف کرده اید تا کد بنویسید تا داده های خود را پاک کنید و متوجه شوید که اجرای آن سه ساعت طول می کشد؟ گاهی اوقات مشکلی نیست که در حین انتظار به کار دیگری بروید. ..


آموزش پردازش زبان طبیعی با پایتون

Natural Language Processing with Python

اگر تا به حال می خواهید یاد بگیرید که چگونه داده های متنی را با پایتون تجزیه و تحلیل کنید، این دوره برای شما مناسب است! لیا یک دانشمند داده در یک موسسه مالی و دیسکو بزرگ است. ..