Futureform Studio

برندسازی برای شرکت های پایدار

سلام! Futureform یک استودیوی برندسازی و طراحی است که توسط Malin و Jeremy Jusoh اداره می شود. در سال 2015، ما تصمیم گرفتیم پیشینه خود را در محیط زیست، پایداری و طراحی ترکیب کنیم تا به شرکت هایی با ایده های عالی برای آینده کمک کنیم تا با پیام های هیجان انگیز خود به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند. ما به شرکت‌های اجتماعی، موسسات خیریه و شرکت‌ها در سفر کمک می‌کنیم تا برندهایی پایدارتر بسازند که به آنها افتخار می‌کنند.

در کلاس‌های خود، همه چیزهایی را که در مورد برندسازی، طراحی بسته‌ها و اینکه چگونه شرکت‌هایی که در یک مأموریت هستند می‌توانند دیدگاه خود را به واقعیت برسانند، به اشتراک می‌گذاریم.

هدف ما این است که کسب‌وکارهای پایدار را به یک هنجار تبدیل کنیم - این به معنای به اشتراک گذاشتن آنچه می‌دانیم با هر چه بیشتر کارآفرینان بدون توجه به بودجه آنهاست. به همین دلیل است که ما اینجا در Skillshare هستیم، از دیدن شما در کلاس هیجان زده هستیم!

دوره های این مدرس:

آموزش برندسازی برای کسب و کارهای پایدار

Branding for Sustainable Businesses

به کلاس خوش آمدید! اگر در حال راه اندازی یا اجرای یک کسب و کار پایدار هستید، می دانید که برندسازی و توانایی برقراری ارتباط با کار خود بسیار مهم است. من دارم. ..


آموزش لوگوهای پویا | یک نام تجاری خیره کننده از لوگوی خود ایجاد کنید

Dynamic Logos | Create a Stunning Brand from Your Logo

لوگوهای پویا به برندهای همه صنایع کمک کرده اند تا طرح های سرگرم کننده و جذابی ایجاد کنند. ایده پشت یک لوگوی پویا استفاده از اشکال موجود در علامت برای ساخت o است. ..