Rebecca Potts

هنرمند، مربی

ربکا پاتس یک هنرمند و مربی ساکن لس آنجلس است. کار او تلاقی بین نگرانی های زیست محیطی و تجربه زنانه را بررسی می کند. او مدرک M.F.A خود را دریافت کرد. در هنرهای تجسمی از دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس و لیسانس او. در جغرافیا و هنر استودیو از کالج میدلبری در ورمونت. آثار او در سراسر ایالات متحده و بین المللی به نمایش گذاشته شده است. مقاله او درباره همکاری هنر و علم، "ایجاد فرهنگ چهارم" در سال 20UNDER40: Re-Inventing the Arts and Arts Education for the Arts Century 21st منتشر شد، مجموعه ای از مقالات رهبران جوان هنر در مورد آینده هنر. p>


سلام! من ربکا هستم و عاشق آموزش هنر هستم! من یک هنرمند و مربی با 10 سال سابقه تدریس در کار با دانش آموزان از پیش دبستانی تا بزرگسال هستم. من یک MFA در هنرهای تجسمی دارم که بر روی چاپ متمرکز است. کار فعلی من در استودیو شامل چاپ و همچنین نقاشی با اکریلیک، آبرنگ، و گواش، و همچنین "نقاشی" غیر متعارف با خاک رس رنگی است.

من در حال حاضر در 2 مدرسه ابتدایی تدریس می کنم و کودک 4 ساله خود را درگیر انواع هنرهای هنری در خانه می کنم. دانش آموزان من مواد را کشف می کنند و تکنیک هایی را در نقاشی، چاپ، کلاژ، طراحی و مجسمه سازی می آموزند. من کار می کنم تا پروژه ها را گام به گام تجزیه کنم تا فرآیند هنرسازی را حتی برای کوچکترین دانش آموزانم در دسترس و سرگرم کننده قرار دهم.

در کلاس درس خود، به دانش‌آموزان کمک می‌کنم تا با هنرمندان زنده و تاریخی با پیشینه‌های مختلف ارتباط برقرار کنند. ما همچنین آثار و شاهکارهای خود را نقد می کنیم و یاد می گیریم که نه تنها پیش از خلقت برنامه ریزی و تجسم کنیم، بلکه پس از آن نیز اصلاح و ویرایش کنیم. هدف اصلی من به عنوان یک مربی هنر تشویق و پرورش هنرمندان است - دمیدن در جرقه خلاق آنها و افروختن آتش.

بیایید با هم هنرسازی را شروع کنیم!

دوره های این مدرس:

آموزش تکمیل حرفه ای کار هنری خود بدون قاب: نصب آثار روی کاغذ

Professionally finishing your artwork without framing: mounting works on paper

آیا به دنبال راهی برای ارائه حرفه ای کار خود بر روی کاغذ بدون هزینه کادر بندی هستید؟ چه برای خانه خود، یک نمایشگاه گالری، یا یک مجموعه. ..