Erica Ilene

طراح و هنرمند

من اریکا ایلین از Urban Daisies هستم

کمی درباره من...

من در یک شهر ساحلی کوچک در شهرستان لس آنجلس بزرگ شدم که اغلب آن را پس‌زمینه بسیاری از فیلم‌ها می‌داند، جدیدترین آنها: La La Land. من تقریباً هر شنبه را در مغازه پارچه فروشی محلی می گذراندم، که فاصله زیادی با خانه من داشت. من شیفته تنوع طرح ها و رنگ ها شدم و خیاطی را از سنین پایین یاد گرفتم. عشق من به الگوها و رنگ ها در دوران کودکی و علاوه بر خیاطی و نقاشی بیشتر شد.

- من لیسانس علوم در گرافیک کامپیوتری دارم. در ابتدا قرار بود لیسانس هنر باشد، اما کلاس های گرافیک کامپیوتر مدرک من را در رده علوم قرار می دهد.

- من کلاس گرافیک کامپیوتری دوم خود را در کالج تدریس کردم.- زیر نظر استادی در کالج که استاد خوشنویسی و تایپوگرافی سنتی بود، تایپوگرافی را آموختم.

- من در میان موجوداتی از انواع نوجوانان زندگی می کنم: پسری شوخ، که دوست دارد هرجا که می تواند شوخ طبعی را به نمایش بگذارد، و دخترم را که همه چیز را با عینک های رز رنگی می بیند، لگد می زند.

- من همسری دارم که گیتار می‌نوازد، که بیشتر از هر فرد دیگری در خانواده سر و صدا می‌کند.

- به ترکیب اطراف خانه، چند جانور چهار پا از نوع گربه ها اضافه شده است تا به ما یادآوری کند چرت زدن چقدر عالی است.- اگرچه من دیگر در زادگاهم زندگی نمی کنم، هنوز در کالیفرنیای جنوبی زندگی می کنم.

- من عاشق باران هستم. در جنوب کالیفرنیا به ندرت باران می بارد. پیش بینی آب و هوا معمولا می گوید: آفتاب فراوان، آفتاب درخشان، یا آفتاب فراوان. آیا واقعاً تفاوتی وجود دارد؟

- من انباری از لوازم هنری، iPad pro، و یک لپ‌تاپ را در یک کیف دستی نگه می‌دارم تا زمانی که فعالیت‌های نوجوانی مرا از استودیوی خانه‌ام دور می‌کند، آن را بگیرم و بروم.

- من هر فرصتی پیدا کنم تایپوگرافی و فونت ها را مطالعه می کنم. من کتابخانه‌ای از کتاب‌های تایپوگرافی که همگی مربوط به اوایل دهه 1900 هستند را در جعبه دراپ خود دارم تا بتوانم هر جا که می‌روم سبک‌های تایپ را در آیفون خود مطالعه کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی یک فندق شکن در Adobe Illustrator

Design a Nutcracker in Adobe Illustrator

طراحی فندق شکن در adobe illustrator بدون استفاده از ابزار pen! اگرچه در این کلاس از ابزار قلم استفاده نخواهیم کرد، مهارت‌ها و ترفندهای آموزش داده شده در i. ..