James Ashley

جیمز اشلی HoloLens ، واقعیت افزوده ، واقعیت مجازی و تجربیات حرکتی را طراحی و توسعه می دهد. وی عنوان برنامه نویسی ابتدای شروع Kinect را با Microsoft Kinect SDK نوشت. این کتاب به هزاران نفر از برنامه نویسان اولین سلیقه خود را از برنامه نویسی حرکتی بخشید و الهام بخش نسل جدیدی از تکنسین های خلاق است که در پشته مایکروسافت کار می کنند. او سابقه ای در بینایی کامپیوتر و یادگیری ماشین دارد. او در حال حاضر درگیر چگونگی تجربه 3D (واقعیت مختلط و واقعیت مجازی) و 1D (یادگیری ماشین ، تشخیص گفتار و رباتها) در کنار هم برای تقویت محاسبات سنتی 2D است. او همچنین MVP واقعیت مختلط مایکروسافت است.
دوره های این مدرس:

آموزش توسعه برنامه برای Microsoft HoloLens

App Development for Microsoft HoloLens

بیاموزید که چگونه آینده را برنامه ریزی کنید. شروع به توسعه برنامه های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده HoloLens برای مشاغل و بازی های سازمانی کنید.