Robin Denis

خلاق کارآفرین و آزاد

سلام، من رابین هستم و دوست دارم به کسب‌وکارها کمک کنم تا با پذیرش خلاقیت، برندهای قوی‌تری بسازند.

من در آنتورپ، بلژیک زندگی می‌کنم، جایی که به‌عنوان یک فریلنسر کار می‌کنم و به استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در امور بازاریابی کمک می‌کنم. اشتیاق من به خلاقیت برای اولین بار با کارآفرینی پیوند خورد که در سال 2017 یک برند جوراب به نام Rockhopper Socks را راه اندازی کردم، در حالی که هنوز در کالج بودم. از آن زمان، من به اندازه کافی خوش شانس بودم که هم از تجربه خودم و هم از برخی کارآفرینان موفق و ذهن خلاق شگفت انگیز یاد گرفتم.

دوره های این مدرس:

آموزش رسانه های اجتماعی برای برند شما: چگونه یک استراتژی محتوای عالی بسازیم

Social media for your brand: How to build a great content strategy

الگوی استراتژی محتوای رایگان خود را در کلاس منابع پروژه دانلود کنید. تلاش برای ساختن یک برند در رسانه های اجتماعی بدون استراتژی تعریف شده می تواند. ..


آموزش مقدمه ای بر داستان سرایی برند: با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید

Introduction to Brand Storytelling: Connect with your customers

"داستان سرایی برند روز به روز در دنیای بازاریابی محبوبیت بیشتری پیدا می کند و دلیل خوبی هم دارد. داستان ها از نظر علمی ثابت شده اند که توجه را به خود جلب می کنند. در فا...."


آموزش تعریف هویت برند قوی: نحوه استفاده از مدل کلید برند

Defining a strong Brand Identity: how to use the Brand Key Model

"در این کلاس، من شما را در هر مرحله از مدل کلید برند راهنمایی می کنم تا زمانی که هویت برند خود را به طور کامل مشخص کنید. مواد اضافی: نقشه برداری c خود را. .."


آموزش خلاقیت درخواستی: چگونه برای یک طوفان فکری آماده شویم

On demand Creativity: How to prepare for a Brainstorm

"در این دوره، من می‌خواهم به شما کمک کنم خلاقیت خود را آزاد کنید و از پتانسیل خلاقیت کامل خود استفاده کنید. چه هنرمند، نویسنده، کارآفرین یا همینطور..."


آموزش باز کردن قدرت روانشناسی در طراحی

Unlocking the Power of Psychology in Design

"آیا از بحث‌های سطحی در مورد اینکه چه چیزی در طراحی "خوب به نظر می‌رسد" خسته شده‌اید، یا شنیده‌اید که طراحی باید با ترجیحات شخصی هماهنگ باشد؟ وقت آن رسیده است که شما را تغییر دهید.