Jasmine Renner

رنگ درمانگر، مربی و مربی

سلام، من یاسمن هستم و مدرس دوره شما "رنگ درمانی برای سلامتی شما" هستم. من از انتقال این دانش ارزشمند در مورد رنگ ها و تأثیر آن بر سلامتی شما بسیار هیجان زده هستم. رنگ ها و تاثیری که بر سلامتی شما می گذارند کشف شگفت انگیزی است که من به آن دست زدم. گنجینه ها و اسرار استفاده موثر و مثبت از رنگ ها را برای رفاه خود پیدا کردم. این سفر تحول آفرین بوده است. این مانند یک گنج پنهان در مجاورت نزدیک است، (نمای ساده)، با این حال ما اغلب رنگ ها و تأثیر آنها را بر خود بدیهی می دانیم. من آن را کشف کردم، آن را به کار بردم، و زندگی من را متحول کرد. اکنون برای انتقال این دانش ارزشمند در سفر هستم.

اشتیاق من این است که این دانش را با هر چه بیشتر افرادی که می توانم به اشتراک بگذارم. من دوره "رنگ درمانی برای سلامتی شما" را به عنوان یک دوره مقدماتی یا پایه تدریس می کنم و اگر فکر می کنید این برای شماست، می توانید به دوره آینده من "بهزیستی، خرد و شگفتی ها" بروید.

شما گروهی از افراد را در این دوره انتخاب کرده‌اید و در شرف پیوستن به آن هستید که از این "راز" یا "دانش کاربردی" با ارزش رفاه یافته و استفاده می‌کنند. این ساده است، کاربردی است و می توانید آن را برای خودتان اعمال کنید. ما در این دوره تمرین می‌کنیم و بنابراین دانش رنگ‌هایی را که کشف کرده‌ایم به کار می‌گیریم تا به سلامتی خود کمک کنیم. به ما بپیوندید و اوقات خوشی را در کلاس داشته باشید.


در این دوره/کلاس به ما بپیوندید و سفر استفاده از رنگ درمانی را برای سلامتی خود آغاز کنید. من مشتاقانه منتظر هستم که مربی، مربی و دوست شما باشم. رنگ‌ها و تأثیری که بر سلامتی ما می‌گذارد بسیار ساده، در عین حال عمیق و متحول‌کننده است. این دوره را انتخاب کنید و دیگر هرگز رنگ ها را به همان شکل مشاهده نخواهید کرد.

شما خودتان آن را به کار می برید تا به نیازهای رفاهی خود کمک کنید. دوستان و خانواده خود را برای شرکت در این دوره دعوت کنید. این برای همه است!

من مشتاقانه منتظر خدمت شما و نیازهای رفاهی شما از طریق رنگها هستم.

سلامت، مربی، مربی و دوست شما،

یاسمین آر. رنر

دوره های این مدرس:

آموزش "رنگ درمانی برای سلامتی شما"

"Color Therapy for Your Well-Being "

آیا تا به حال هنگام پوشیدن یک رنگ خاص، تغییر خلق و خو یا تغییر یا تغییر در دیدگاه خود را احساس کرده اید؟ به عنوان مثال یک لباس یا پیراهن سبز می تواند شما را فاسد کند. ..