Francine Champagne

هنرمند Tessellation

در هم تنیدگی حیوانات دوست داشتنی، انسان های خنده دار یا اشکال هندسی، اشتیاق من است. درست مانند MC Escher، و تقسیم منظم او از نقشه های هواپیما، موضوعات tessellation بی پایان هستند. آنها می‌توانند الگوهای تکراری ساده یا شخصیت‌های پیچیده‌تر، انسان‌های عجیب و غریب، هر آنچه که می‌خواهد باشند. من در اصل اهل انتاریو شرقی هستم، که اکنون در جزیره ونکوور زندگی می‌کنم، چندین دهه است که داستان‌هایی خلق کرده‌ام. . من 10000 ساعت تمرین خود را انجام داده ام!

زمان آن فرا رسیده است که فرآیند شهودی و خلاقانه‌ام، و همچنین جنبه‌ی آسان و فنی را به اشتراک بگذارم. چگونه از تسلات. من روش‌هایم را اصلاح کرده‌ام، آن را با چند ترفند، جملات جادویی که من آنها را می‌نامم، بسیار ساده کرده‌ام تا تنها در چند حرکت قلم روی iPad به یک شکل تودرتوی واقعی برسم. بدون چیزهای عجیب ریاضی، بدون کاغذ نمودار، بدون قیچی، فقط کمی تخیل خلاق.

17 روش برای تقسیم یک سطح به کاشی های یکسان، با استفاده از عملیات مختلف وجود دارد: تکرار، چرخش، بازتاب و انعکاس سر خوردن. و یک میلیارد امکان برای الگوهای شما.

امیدوارم در این سفر شگفت‌انگیز به دنیای تسلسلات، یک روش تقارن در هر زمان، به من بپیوندید.

به سلامتی! (شبیه ای از Escher)

فرانسین

برای اخبار مربوط به کلاس‌های تازه منتشر شده، من را در اینجا در Skillshare یا در هر یک از پلتفرم‌های مورد علاقه خود، Facebook یا وبلاگ من دنبال کنید.

کلاس‌های من آن‌ها را در 2 درصد برتر کلاس‌های بررسی‌شده توسط CourseMarks قرار داده‌اند!

دوره های این مدرس:

آموزش M. C. Escher Tessellations: The Three Cozy Buddies Symmetry Group

M. C. Escher Tessellations: The Three Cozy Buddies Symmetry Group

این کلاس به یک سیستم تقارن سوم برای ایجاد تسلات مانند M. C. Escher فرو خواهد رفت. ولی. بدون ریاضی، بدون اصطلاحات و برنامه نویسی اینجا. یک برنامه رایگان ..


آموزش این روش Tessellation بالا/پایین، چپ/راست مورد علاقه M.C. Escher بود.

This UP/DOWN, LEFT/RIGHT Tessellation method was M. C. Escher's favorite

"من دوست دارم که شما لذت به انجام رساندن مجموعه های خود را احساس کنید، درست مانند M. C. Escher.  این کلاس ابزارها و ترفندها را در اختیار شما قرار می دهد. من می خواهم ...."


آموزش الگوهای دیجیتال: الگوهای سریع بسیار ساده با استفاده از برنامه رایگان KaleidoPaint

Digital Patterns: Super Simple Quickie Patterns using the Free KaleidoPaint app

"20 الگو در 30 دقیقه! من به شما نشان خواهم داد که چگونه عناصر طراحی الگوی خود را به چهار روش مختلف و غیرعادی بکشید و جمع آوری کنید. بیایید احتمالات را کشف کنید. ..."


آموزش افزودن انعکاس‌های سر خوردن به رپرتوار طراحی Tessellation

Adding Glide Reflections to Your Tessellation Drawing Repertoire

"در پنج کلاس قبلی سه روش تقارن اول مورد استفاده در ایجاد الگوها و الگوهای شکل تودرتو را یاد گرفتیم. آینه، چرخش و ترجمه...."


آموزش عشق خود را به M.C. Escher Tessellations، با استفاده از یک اپلیکیشن رایگان iPad، مجموعه‌های خود را بکشید

Rekindle your Love of M.C. Escher Tessellations, draw your own tessellations using a free iPad App

"با آموزش های گام به گام آسان و مثال های فراوان، ایجاد الگوهای تسلیتی Escher را بیاموزید. شما بدون هیچ مشکلی، قالب های تودرتو واقعی را ترسیم خواهید کرد."


آموزش درست مانند Tesselations M. C. Escher: Draw with a New Symmetry Method و iPad شما

Just like M. C. Escher's Tessellations: Draw Using a New Symmetry Method and Your iPad

"دومین کلاس در ایجاد تسلیحات شکل تو در تو، درست مانند روش M. C. Escher. ما این بار به روش دومی خواهیم پرداخت، گروه تقارن P31m. به جای a..."