Jaana Heiska

تصویرگر

سلام، نام من جانا است! من یک هنرمند و تصویرگر ساکن فنلاند هستم. با الهام از افسانه ها و فولکلور، من عاشق خلق هنری هستم که شبیه رویایی شیرین باشد.

من 12 سال است که در هنر بازی و تصویرسازی کار می کنم. من روی بیش از 10 پروژه بازی و پیشنهادهای بازی متعددی کار کرده ام که برای تبلیغات به تصویر کشیده شده اند و مجوز کارم را صادر کرده ام.

من عاشق کاوش و آزمایش و انجام کارهای هنری فقط برای لذت بردن از خودم هستم. من به یافتن راهی که می‌خواهید خود را بیان کنید و به کارهایی که از انجام آنها لذت می‌برید تکیه کنم، اعتقاد راسخ دارم. من کمی کمال گرا هستم و برای مدت طولانی در حالی که مشغول تحصیل در رشته هنر بودم آنقدر نگران دستیابی به اهدافم بودم که لذت بردن از کاری که انجام می دادم غیرممکن بود. بنابراین اکنون روی گوش دادن به خودم و کاری که می‌خواهم انجام دهم تمرکز می‌کنم و از روند ساختن هنر لذت می‌برم.


من فکر می‌کنم هر کسی می‌تواند آن شادی و لذت را در هنر بدون توجه به سطح مهارت خود بیابد - نکته کلیدی این است که انتظارات خود را کنار بگذارید و از هوس‌های خلاقانه خود استقبال کنید.


من برای هنرهای زیبا به مدرسه رفتم، اما برای مدت طولانی رسانه کار من هنر دیجیتال بود. در نهایت از قطع ارتباطی که بین دست و قلم احساس می کردم خسته شدم، بنابراین تصمیم گرفتم به مواد سنتی برگردم. هنر دیجیتال رسانه زیبایی است، اما برای من هیچ چیز بهتر از لمس نرم قلم مو و خراش قلم روی کاغذ نیست. من این روند را در اینستاگرام مستند کرده ام، آن را در @jaana.heiska بررسی کنید.


دوره های این مدرس:

آموزش طراحی با قلم برای مبتدیان: مبانی تصویرسازی تخیلی با جوهر

Drawing with Dip Pens for Beginners: Fundamentals of Imaginative Illustrations in Ink

آیا احساس می کنید که نیاز به تغییر سرعت دارید؟ آماده شدن برای inktober؟ یادگیری استفاده از یک ابزار جدید می‌تواند راهی فوق‌العاده برای کشف جنبه‌های جدید خود به عنوان یک ج باشد. ..


آموزش چگونه از تخیل خود گل بکشید: گل های آبرنگ و سرگرم کننده را رنگ آمیزی کنید

How to Draw Flowers from your Imagination: Paint Loose, Fun Watercolor Florals

"می‌خواهید بتوانید در هر زمان و هر مکان، گل‌های زیبا را در دفترچه طراحی خود بکشید؟ من یک راه آسان برای کشیدن انواع بی‌پایان گل‌های زیبا و خیالی به شما آموزش خواهم داد!..."


آموزش خودمراقبتی خلاق: شارژ مجدد با نقاشی مناظر جنگلی مراقبه با جوهر و آبرنگ

Creative Self-care: Recharge by Painting Meditative Forest Landscapes with Ink and Watercolor

"احساس استرس دارید؟ به من بپیوندید تا به شما کمک کنم کمی آرام شوید و کمی آرامش و خلاقیت را به روزتان بیاورم! در این کلاس ما خود را در یک استراحت غوطه ور خواهیم کرد. .."


آموزش پرتره‌های گیاهی آگاهانه: کاوش اصول سبک با جوهر و آبرنگ

Mindful Plant Portraits: Exploring Fundamentals of Style with Ink and Watercolor

"شما عاشق گیاهان آپارتمانی هستید، من عاشق گیاهان آپارتمانی هستم، همه ما عاشق گیاهان آپارتمانی هستیم! با من همراه باشید تا گیاه مورد علاقه خود را با جوهر و آبرنگ جاودانه کنم! این کلاس یک سرگرمی است. .."