Madeleine Harbich

فراو زاکرگاس

سلام، نام من مادلین است و من یک متخصص روابط عمومی، خالق محتوای ویدیویی و تصویرگر هستم که در وین، اتریش، اروپا، جایی که آژانس روابط عمومی و چند رسانه ای خود را به نام Frau Zuckerguss رهبری می کنم.
من عاشق برنامه ریزی پروژه های خلاقانه و تحقق آنها هستم. برای من خلاقیت حد و مرزی نمی شناسد. من همیشه به دنبال راه ها و ایده های جدید برای داستان گویی هستم. قلم من که با آن داستان‌ها را می‌نویسم واقعاً می‌تواند یک خودکار باشد، بلکه می‌تواند یک اسپری، یک دوربین، یک وکتور یا نخی باشد که من آن را به سوزن می‌زنم. من همیشه مشتاق یادگیری تکنیک های جدید هستم.

من دوست دارم تکنیک های خلاقانه ام را با شما به اشتراک بگذارم. <3

P.S.: همچنین می توانید @ را در اینستاگرام پیدا کنید. اگر پروژه‌ای از کلاس‌های من پست می‌کنید، لطفاً #skillsharebyfrauzuckerguss را به اشتراک بگذارید تا بتوانم آنها را دوباره ارسال کنم. :)

دوره های این مدرس:

آموزش تولیدات ویدئویی کوچک برای مبتدیان - چگونه داستان خود را بگویید

Small Video Productions for Beginners - How to tell your Story

پس از یادگیری "چگونه پروژه خود را برنامه ریزی کنیم" در کلاس 1 این مجموعه، این کلاس تماماً در مورد فیلمنامه نویسی برای تولیدات ویدئویی کوچک است. با هم با هم برخورد خواهیم کرد. ..


آموزش تولیدات ویدئویی کوچک برای مبتدیان - چگونه پروژه خود را برنامه ریزی کنید

Small Video Productions for Beginners - How to plan your project

"نمی دانید از کجا شروع کنید و چه چیزی را برای برنامه ریزی و سازماندهی تولید خود باید در نظر داشته باشید؟ این کلاس برای شما در نظر گرفته شده است! با هم خواهیم نوشت. .."