Emma Fox

کمک به مردم برای زندگی شادتر و سالم تر

من Plan Inspire Create را در سال 2019 پس از ترک شغلم به عنوان مددکار اجتماعی به دلیل فرسودگی شغلی شروع کردم. من مشکلات مزمن جسمی و روانی دارم و اخیراً اوتیسم تشخیص داده شده است. احساس می‌کردم به جای اینکه واقعاً زندگی کنم دارم زنده می‌مانم و می‌دانستم که باید تغییرات بزرگی ایجاد کنم.

به‌سرعت به امروز و اجرای Plan Inspire Create واقعاً به من کمک می‌کند تا دوباره خودم را پیدا کنم. من عاشق طراحی وسایل برنامه ریز و مراقبت از خود، ارتباط با دیگران و هستم که کمک و الهام بخش است. همچنین The Cozy Cafe را اجرا می‌کنم - یک فضای اجتماعی تشویق‌کننده در حامی که در آن نکاتی را به اشتراک می‌گذاریم و از یکدیگر حمایت می‌کنیم، و در آن مجموعه کاملی از جوایز انحصاری ماهانه را به اشتراک می‌گذارم. قلب هر کاری که انجام می دهم تمرکز بر مراقبت از خود و حمایت مثبت است.

وقتی در Plan Inspire Create کار نمی‌کنم، می‌توانید مرا در حال بازی‌های ویدیویی زیبا، یادگیری یوکلل یا پیاده‌روی با بهترین دوست سگم مگی بیابید.

دوره های این مدرس:

آموزش کشف علایق دست نخورده: چارچوبی ساده برای یافتن علایق جدید

Discovering Untapped Passions: A Simple Framework for Finding New Interests

وقتی از شما در مورد علایق یا علایقتان سؤال می شود، آیا می دانید چگونه پاسخ دهید؟ آیا می توانید کارهایی را در زندگی خود که از انجام آنها شکوفا می شوید شناسایی کنید؟ ما انتظار داریم ..


آموزش Élaborer un plan d'autogestion équilibré : Exploiter les les 4 domaines du bien-être

Élaborer un plan d'autogestion équilibré : exploiter les 4 domaines du bien-être

"مراقبت از خود برای شما چه معنایی دارد؟ دریابید که خودمراقبتی واقعاً چیست و با یک ابزار مرجع سریع بیایید تا به شما کمک کند مراقبت از خود را در یک برنامه منظم تر تمرین کنید..."