Vijayshri K

سلام سلام

من ویجیشری کولکارنی هستم، هنرمند آبرنگ و گواش ساکن بنگلور هند. هنر و نقاشی به من آرامش می دهد و من را هر روز ادامه می دهد. این مانند درمان ذهن، روح و قلب من است.

غروب و شبح‌ها یکی از موضوعات مورد علاقه من برای نقاشی هستند.

من به این فلسفه اعتقاد دارم که "تدریس راهی عالی برای یادگیری است". معلمان همچنان به یادگیری و رشد خود ادامه می دهند زیرا دسترسی به یادگیری را برای خود و دیگران فراهم می کنند. بیایید سفر یادگیری را با هم شروع کنیم.

می توانید من را در اینستاگرام و پینترست با نام @artbyvijayshri پیدا کنید. می توانید من را برای چند پست هنری در آنجا دنبال کنید. من همچنین یک کانال YouTube 'Art by Vijayshri' دارم، امیدوارم از کلاس های من لذت ببرید.

دوره های این مدرس:

آموزش نشانک های گواش با الهام از طبیعت

Gouache Bookmarks inspired by Nature

"بودن در طبیعت استرس را کاهش می دهد و احساسات خوشایند را افزایش می دهد. قرار گرفتن در طبیعت نه تنها از نظر عاطفی احساس بهتری به ما می دهد، بلکه به ما جسمانی نیز کمک می کند."


آموزش مناظر زیبایی در آبرنگ

Aesthetic Landscapes in watercolor

"انسان همیشه در طبیعت آرامش و آرامش یافته است. در آن بیابان، جنگل سرسبز، آبشارهای سفید شیر، احساس ناشناخته ای از bl. .."


آموزش غروب آفتاب با گواش

Sunset Skies with Gouache

به دومین کلاس اشتراک مهارت من خوش آمدید. غروب‌ها همیشه مرا مجذوب خود کرده‌اند و روحم را آرام می‌کنند - می‌توانم با خوشحالی به غروب خورشید نگاه کنم و راضی باشم. رنگها. ..