Sam Soni

یک دندانپزشک، معلم و کارآفرین

سام در برنامه دکترای جراحی دندان در دانشگاه دالهوسی، در کنار یک دوره کارشناسی ارشد در آموزش، دیپلم مدیریت بازرگانی، و مدرک تحصیلی در برنامه آموزش بزرگسالان در کانادا تحصیل کرد. از سال 2017، او به عنوان استاد در کالج اجتماعی نوا اسکوشیا مشغول به تدریس دروس مختلف در دانشکده تجارت و مدرسه دسترسی است.

سام در آزمون NDEB AFK امتیاز بالای 90 را کسب کرد و در برنامه DDS/DMD توسط چندین دانشکده دندانپزشکی در آمریکای شمالی پذیرفته شد. سام بخشی از پانل های مصاحبه مختلف بوده است و دانش عمیقی در مورد ساختار CDA، مصاحبه پانل/شخصی و مصاحبه های کوتاه چندگانه دارد.

سام در مورد یادگیری و حفظ محتوا باهوش است. او دوست دارد نکات خود را در مورد یادداشت برداری دیجیتال، یادآوری فعال و تکرار فضایی به اشتراک بگذارد.

او یک کانال یوتیوب موفق، چندین دوره آنلاین، و جلسات مصاحبه ساختگی یک به یک را برای کمک به کاندیداها در مصاحبه خود ارائه می دهد.

دوره های این مدرس:

آموزش Microsoft OneNote برای دانش‌آموزان حرفه‌ای - یادداشت برداری کارشناسی ارشد در آزمون‌های آس

Microsoft OneNote for Pro students- Master Notetaking to Ace Exams

یادداشت برداری خود را ارتقا دهید، Microsoft OneNote را یاد بگیرید، یادداشت های عالی را در طول سخنرانی ایجاد کنید و یاد بگیرید که چگونه آن یادداشت ها را اصلاح کنید، بعد از سخنرانی، نحوه حفظ کردن ل. ..