Dane Simms

سلام و درود به دوستان گیتاریست. نام من Dane Simms است و من یک مربی و یک موسیقیدان هستم. من صاحب یک استودیوی آموزشی موسیقی در سیدنی استرالیا (TRANSCEND GUITAR School) هستم و بیش از 7 سال است که به تدریس گیتار می پردازم. در این مدت کوتاه هزاران درس گیتار از گیتار کلاسیک گرفته تا گیتار آکوستیک و گیتار الکتریک تدریس کردم. من با گروه سیدنی پروگ STEELSWARM موسیقی ساختم که در آن 2 تک آهنگ و یک آلبوم کامل "ASPECTS OF DISSONANCE" منتشر کردیم که در مجله معتبر PROG بسیار مورد تحسین قرار گرفت. می توانید آلبوم را در Spotify مشاهده کنید. من فردی بسیار باهوش هستم و به تعیین و رسیدن به اهداف بسیار اعتقاد دارم. این اخلاق منعکس کننده تکنیک های وحشی و شگفت انگیزی است که من توانستم روی گیتار یاد بگیرم. اکنون فرصتی است که این اطلاعات را به شما برگردانم تا مجبور نباشید به اندازه من تلاش کنید. امیدوارم شما را در ردیف اول ... کلاس ببینم!

دوره های این مدرس:

آموزش ضربه زدن به گیتار نباید سخت باشد، این نکات را بررسی کنید

Guitar Tapping Doesn't Have To Be Hard, Check out These Tips

نواختن گیتار مدرن مانند همیشه نوآورانه و پیچیده است. برای برجسته شدن، مهم است که تغییرات را در آغوش بگیرید و وسواس فکری برای بهتر شدن داشته باشید. ..


آموزش باز کردن آکوردها در 30 دقیقه

Open Chords In 30 Minutes

"آکوردهای باز (Major amp; Minor) کلاسی متمرکز بر مبتدیانی است که علاقه به یادگیری و توسعه آکوردهای باز خود دارند. آکوردهای باز اساسی هستند.