Breanna Presley

صنایع دستی قلاب بافی توسط Bre

سلام، من Bre هستم. من یک دانشجوی کالج هستم و در حال تحصیل در رشته آموزش و پرورش هستم و اهل کوه های آپالاچی هستم. قلاب بافی عشق اصلی من در زندگی است. من حدود هشت سال پیش از دبیرستان شروع کردم و از آن زمان تاکنون این کار را انجام می دهم. این یکی از مهم ترین هدف های من است و بهترین راه برای آرام کردن خودم است.

من عاشق ایجاد پروژه های جدید و الگوهای طراحی هستم. تمام علایق دیگر من مانند گردباد به قلاب بافی کشیده می شود. بنابراین امیدوارم از نتیجه نهایی آن لذت ببرید.

کل برند من Crochet Crafts by Bre نام دارد زیرا اینها همه کاردستی های قلاب بافی توسط من هستند.

من یک فروشگاه Etsy دارم که بیشتر ایده‌ها و پروژه‌های من از آنجا می‌آیند. من اغلب درخواست‌هایی برای سفارش‌های سفارشی دریافت می‌کنم، که خلاقیت من را تقویت می‌کند و به من امکان می‌دهد الگوهای جدید را از ابتدا ایجاد کنم. من تعداد زیادی اقلام مختلف برای فروش در آنجا دارم، بنابراین اگر مایلید آن را بررسی کنید.

من همچنین یک وب سایت دارم که الگوهای خود را در آن پست می کنم. آن را در

بررسی کنید

ایمیل من CrochetCraftsByBre@gmail.com برای درخواست یا سؤال است.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک قلب را قلاب بافی کنیم

How to Crochet a Heart

در این کلاس به نحوه قلاب بافی کردن قلب می پردازیم. از تهیه مواد گرفته تا دوخت روی لوازم جانبی، من شما را از طریق این فرآیند راهنمایی می کنم و استیچ را به شما نشان می دهم. ..


آموزش چگونه یک زنبور Minecraft را قلاب بافی کنیم

How to Crochet a Minecraft Bee

"این کلاس به نحوه قلاب بافی کردن یک زنبور Minecraft می پردازد. از تهیه مواد گرفته تا دوخت روی لوازم جانبی، من شما را در طول فرآیند راهنمایی می کنم و به شما نشان می دهم. . .."