Mark Krukowski

آموزش Kru Mark

سلام، نام من مارک است. من به عنوان آموزش های KruMark در یوتیوب شناخته می شوم. من همچنین یک معلم واجد شرایط فناوری طراحی هستم. من از Skillshare برای به اشتراک گذاشتن آموزش ها، نکات و ترفندهای طراحی گرافیک با تمرکز بر نرم افزارهای خلاقانه رایگان و مقرون به صرفه مانند Affinity Designer، Affinity Photo، Vectonator و غیره استفاده می کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش ساختمان شکل در طراح تمایل - مبانی گرافیک برداری

Shape Building in Affinity Designer - Vector Graphics Fundamentals

هر گرافیک برداری مانند آیکون ها، تصاویر، لوگوها و غیره، اساساً تصاویری هستند که مستقیماً از اشکال هندسی مانند نقاط، خطوط، منحنی ها و پلی ایجاد می شوند. ..


آموزش تسلط بر Affinity Designer 17 نکته و ترفند برای سرعت بخشیدن به گردش کار شما

Mastering Affinity Designer 17 Tips & Tricks to Speed Up Your Workflow

"آیا آماده اید مهارت های Affinity Designer V2 خود را به سطح بعدی ارتقا دهید؟ Affinity Designer یک ویرایشگر گرافیکی برداری قدرتمند و همه کاره است که endle را ارائه می دهد. .."


آموزش اشیاء یا افراد ناخواسته را از عکس ها در Affinity Photo 2 حذف کنید

Remove Unwanted Objects or People from Photos in Affinity Photo 2

"برای حذف افراد ناخواسته از عکس ها می توانید از ابزارها و تکنیک های مختلفی استفاده کنید. در این کلاس قصد دارم 5 روش را به شما نشان دهم که به شما در پاکسازی ob. . .."


آموزش Affinity Publisher V2 مقدمه – طراحی یک کارت ویزیت

Affinity Publisher V2 Introduction – Design a Business Card

"Affinity Publisher 2 یک برنامه انتشار دسک‌تاپ است که توسط Serif توسعه یافته است، این یکی از بهترین جایگزین‌ها برای Adobe InDesign است، اگر تازه وارد  Publishe هستید.


آموزش تسلط بر عکس Affinity 17 نکته و ترفند

Mastering Affinity Photo 17 Tips & Tricks

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش تار کردن متن به شکل با ابزار وکتور Warp در Affinity Designer 2

Warp Text Into Shapes with Vector Warp Tool in Affinity Designer 2

"اگر تا به حال به این فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید متن را به شکل بردار سفارشی در Affinity Designer V2 تغییر دهید، این کلاس فقط برای شماست! با من نحوه استفاده از ابزار Vector Warp را بیاموزید. ..."


آموزش راهنمای شروع سریع عکس Affinity برای مبتدیان

Affinity Photo Quick Start Guide for Beginners

"در این کلاس مبتدی Affinity Photo، یاد بگیرید که چگونه پروژه های جدید را شروع کنید، عکس ها را قرار دهید، تصاویر خود را تنظیم کنید، از لایه ها و ماسک ها استفاده کنید و از ابزارهای انتخاب مانند ... استفاده کنید."


آموزش نحوه ترسیم گرافیک برداری در Vectornator - راهنمای شروع سریع

How To Draw Vector Graphics in Vectornator - A Quick Start Guide

"آیا همیشه می خواستید وکتورها را ترسیم کنید، اما رابط پیچیده و همه ابزارها شما را ترساندند؟ سپس Vectornator یک ویرایش برداری برداری عالی در سطح ابتدایی خواهد بود."


آموزش نمادهای وکتور ابزار Shape Builder Affinity Designer 2

Affinity Designer 2 Shape Builder Tool Vector Symbols

"با انتشار اخیر Affinity Designer V2، ما بالاخره یک ابزار Shape Builder مناسب دریافت می کنیم. در این کلاس، شما هر چیزی را که برای اضافه کردن نیاز دارید، یاد خواهید گرفت.


آموزش وکتور طراحی تکنیک های خط هنر با ابزار مداد و قلم در Affinity Designer

Vector Line Art Techniques Drawings with Pencil and Pen Tool in Affinity Designer

"به من در این کلاس بپیوندید تا نحوه ایجاد تصاویر خطوط مینیمالیستی کانتور را بیاموزید. Affinity Designer یک راه حل گرافیکی برداری مقرون به صرفه و انعطاف پذیر ارائه می دهد. . .