Sophie Herbert

سلام مردم زیبا!

من سوفی هستم. من در آلمان به دنیا آمده و بزرگ شده‌ام، در پاریس زندگی می‌کنم و مانند بسیاری از مردم، در حال بازاندیشی هستم که می‌خواهم زندگی‌ام در طول همه‌گیری چگونه باشد. در نهایت، برای خودم وقت گذاشتم و برای اشتیاقم که سال هاست با من بوده است.

من هم مثل شما در این سفر هستم. "با هم در این حادثه خوشبخت کشف می کنیم که زندگی است، آبرنگ است و نان تست ژله کره بادام زمینی که در سمت اشتباه قرار نمی گیرد! "

من آنچه را که به آن علاقه دارم، سبک، گردش کار، اشتباهاتم و نحوه بهتر کردن آن را با شما به اشتراک خواهم گذاشت. و در راه، برای تک تک شما خوشحال و سپاسگزارم. بیایید تبادل نظر کنیم و بیشتر و بیشتر از یکدیگر یاد بگیریم!

  • اولین کلاس من اکنون آنلاین است - ویژگی خاص من -
  • کلاس بعدی یک تمرین کوتاه تر و شل خواهد بود که همچنان با حیوانات می چسبد ;-)
  • قبل از اینکه بالاخره به یکی از بزرگترین وسواس هایم بپردازم: طراحی شهری!
  • اگر کلاس‌هایی هست که دوست دارید ببینید، یک متن به من بفرستید تا ببینم چه کاری می‌توانم انجام دهم!

اگر کنجکاو هستید که در غیر این صورت من چه کاری انجام می دهم، اگر می خواهید برخی از نقاشی های من را ببینید، در شبکه های اجتماعی با من ارتباط برقرار کنید، ببینید چه چیزی برای ناهار خوردم یا اگر امروز در پاریس باران می بارد، ضربه بزنید. من در اینستاگرام ;-) https://www.instagram.com/sophie.herbert.ev/

عشق،

سوفی

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی شهری برای مبتدیان: پارک

Urban Sketching for Beginners: Park

" سلام مردم زیبا! من می خواهم شما را به یک سفر کوچک ببرم. . . طراحی هر روز یک روش فوق‌العاده برای تقویت مهارت‌های شماست. گاهی اوقات گرفتن آن سخت است. .."


آموزش مبانی آبرنگ: روند کار لایه بندی آسان - نقاشی جمجمه حیوان

Watercolor Basics : Easy Layering Workflow - Painting an Animal Skull

"سلام مردم زیبا! من سوفی هستم و آبرنگ و جوهر را به عنوان راهی فوق‌العاده الهام‌بخش برای ارتباط مجدد با خودم، با طبیعت و خلاص شدن از شر برخی از مشکلات کشف کرده‌ام. .."


آموزش مبانی آبرنگ: اسب دریایی زیبا و آسان

Watercolor Basics: Cute & Easy Free Flow Seahorse

سلام مردم زیبا! بیایید یک تمرین جریان آزاد با طراوت انجام دهیم تا آب میوه ها به جریان بیفتد! این یک تمرین عالی و سریع است که می توانید انجام دهید، حتی بعد از کار و زمانی که می توانید انجام دهید. ..