Casey Gallagher Newman

هنرمند رنگ و نساجی طبیعی

سلام، من کیسی هستم! من یک طبیعت‌گرا و یک هنرمند نساجی هستم، بنابراین جای تعجب نیست که طبیعت در همه کارهای من نقش اصلی را دارد. من پارچه را با استفاده از تمام رنگ‌های طبیعی - بسیاری از رنگ‌هایی که خودم جمع‌آوری و پرورش می‌دهم - رنگ می‌کنم. تنها با استفاده از رنگدانه های طبیعی موجود در هر برگ، برگ ها را روی پارچه چاپ کنید.

من از زندگی و کار در مزرعه جنگلی سدار دل ()، مزرعه ما در جنگلی در حومه پورتلند، اورگان الهام گرفته ام. زندگی در مزرعه باعث می شود قدردان تمام هدایایی باشم که از زمین و حیوانات خود دریافت می کنیم. من گوسفندان شتلند را به خاطر فیبر و شخصیت دوستانه‌شان پرورش می‌دهم، برگ‌ها و مواد طبیعی را جمع‌آوری می‌کنم تا از آنها برای رنگ‌آمیزی پارچه استفاده کنم، و بسیاری از گیاهان رنگ‌زای خودم و همچنین میوه‌ها و سبزیجات را پرورش می‌دهم.

من زندگی مرتبط با طبیعت و فصول را دارم و این به زندگی خلاقانه من نیز ادامه می‌یابد. استفاده از مواد طبیعی، برداشت پایدار محصولات از طبیعت، یافتن راه‌های خلاقانه برای استفاده مجدد از ضایعات پارچه، ترکیب روش‌های کم ضایعات رنگرزی پارچه، و الهام بخشیدن به دیگران برای توقف در زندگی پرمشغله‌شان و ایجاد چیزی با دستان خود، همه بخش‌های جدایی‌ناپذیر کار من هستند.

علاوه بر خلق هنرهای الهام گرفته از طبیعت، کارگاه‌های رنگ‌سازی طبیعی را آموزش می‌دهم و برنامه‌های مبتنی بر طبیعت را برای کودکان و خانواده‌ها هم در استودیوی خود در جنگل و هم در سراسر ساحل غربی مدیریت می‌کنم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلاس های کاری و حضوری من به سایت مراجعه کنید. همچنین می توانید من را در رسانه های اجتماعی پیدا کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش رنگرزی طبیعی: پارچه رنگی باندل با رنگ طبیعی پر جنب و جوش

Natural Dyeing: Bundle Dye Fabric with Vibrant Natural Color

استفاده از رنگ‌های طبیعی روشی بسیار زیبا برای افزودن رنگ‌های زنده به پارچه و همچنین روشی مفید برای تعامل با طبیعت بدون توجه به فصلی است.


آموزش چاپ گیاه شناسی: ایجاد چاپ طبیعی برگ بر روی کاغذ

Botanical Printing: Creating Natural Leaf Prints on Paper

گنجاندن طبیعت در زندگی خلاقانه شما نه تنها این فرصت را به شما می دهد که عمیق تر با دنیای طبیعی ارتباط برقرار کنید، بلکه راهی فوق العاده مفید برای ...


آموزش رنگ های طبیعی و آبرنگ: رنگ های خود را از گل ها ایجاد کنید

Natural Dyes & Watercolor: Create Your Own Paints From Flowers

"آیا شما عاشق گل هستید؟ آیا از زیبایی های طبیعت الهام گرفته اید؟ آیا مواد هنری جدید شما را شاد می کند؟ اگر جواب دادید بله! به هر یک از این سوالات سپس این کلاس. .."


آموزش ساخت جوهر گیاه شناسی: بنویسید، بکشید و با طبیعت نقاشی کنید

Making Botanical Ink: Write, Draw and Paint With Nature

ساخت جوهر طبیعی خود نه تنها رنگ های زیبا و جالبی را برای خلق کردن به شما می دهد، بلکه ارتباط عمیقی با دنیای طبیعی ایجاد می کند. این als است. ..


آموزش اصول دوخت بورو: دوخت یک کیسه بالا چرخیده

Boro Stitching Basics: Sewing an Upcycled Pouch

"دوخت بورو ژاپنی مدتها پیش به عنوان روشی برای ترمیم لباس شروع شد، اما به سبکی از دوخت تبدیل شده است که به عنوان هنر خود را نشان می دهد. در این دوره ...."