Tim Chase

تیم چیس مدیر امنیت و معماری برنامه در نیلسن ، یک شرکت خدمات جهانی اطلاعات است. موفقیت اثبات شده تیم در ساخت زیرساختهای امنیتی قدرتمند نتیجه مستقیم توانایی او در مدیریت نه تنها امنیت و خطرات بلکه همچنین در جهت ارتقاء و توسعه سیستم ها و استانداردها به منظور رفع نیازهای رو به رشد سازمان است. تیم متخصص در حل و فصل حوادث امنیتی چالش برانگیز در مدت زمان کوتاه چرخش است. او دارای تجربه فنی قوی در آزمایش و کنترل کیفیت است که باعث می شود وی به طور جدی در چرخه مدیریت پروژه شرکت کند. تیم با اشتیاق به افراد در حال توسعه و رو به رشد ، افتخار مربیگری و مربیگری تیمهای قدرتمند را می دهد که در فناوری و تجارت عالی هستند. در شش سال گذشته ، او همچنین یک سخنران حرفه ای بوده و در مورد مسائل امنیتی در RSA DevOps Connect و HP Discover سخنرانی کرده است.
دوره های این مدرس:

آموزش بنیادهای DevOps: DevSecOps

DevOps Foundations: DevSecOps

مروری بر DevSecOps. دریابید که چگونه یک برنامه DevSecOps می تواند به شما کمک کند امنیت را در خط لوله توسعه برنامه ادغام کنید.


آموزش DevSecOps: امنیت برنامه مداوم

DevSecOps: Continuous Application Security

بیاموزید که چگونه یک روند امنیتی برنامه مداوم ایجاد کنید که با دنیای سریع DevOps درگیر شود. ابزارها و استراتژی های آزمایش برنامه ها را به صورت خودکار کاوش کنید.