Ebuka Mordi

عکاس مد و پرتره نیجریه ای

سلام، نام من Ebuka است، و من یک عکاس مد و پرتره از نیجریه هستم. من افتخار ثبت لحظات منحصر به فرد و خلق تصاویر خیره کننده را در هشت سال گذشته داشته ام. من که در نیجریه مستقر هستم، از کار با مشتریان و پروژه های شخصی لذت برده ام و جوهر صحنه ها، ساختمان ها، داستان ها و ترکیب بندی های تخیلی را در طیف وسیعی از مکان ها ثبت کرده ام. من از Adobe Lightroom و Photoshop برای ویرایش تصاویرم استفاده می کنم. جدا از عکاسی، من از سفر، بازی های ویدیویی و لذت بردن از موهبت های طبیعت لذت می برم.

دوره های این مدرس:

آموزش داستان گویی در عکاسی: تسلط بر خود و شبیه سازی موضوع در ادوبی فتوشاپ.

Storytelling In Photography: Mastering Self and Subject Cloning in Adobe Photoshop.

"کلونینگ فقط یک تکنیک ویرایش نیست، بلکه شکلی جذاب از داستان سرایی بصری است که می تواند عکس های شما را از معمولی به خارق العاده تبدیل کند. تصویر..."


آموزش عکاسی پرتره: راهنمای عکاس برای گرفتن حالت + احساسات

Portrait Photography: The Photographer's Guide to Capturing Mood + Emotion

"این دوره بر روی بهبود توانایی های عکاسی پرتره شما برای انتقال روحیه، احساس و عواطف متمرکز خواهد بود. ما این کار را با بررسی نحوه برنامه ریزی، انجام خواهیم داد."


آموزش عکاسی حرفه ای با بودجه: تکنیک های ویرایش در Adobe Photoshop و Lightroom.

Professional Photography on a Budget: Editing Techniques in Adobe Photoshop and Lightroom.

آیا می خواهید مهارت های عکاسی فعلی خود را بهبود بخشید، اما تجهیزات فانتزی ندارید؟ آیا دوست دارید نحوه عکاسی و ویرایش عکس با کیفیت حرفه ای را یاد بگیرید. ..


آموزش عکاسی آیفون: عکس‌های منحصربه‌فرد مانند یک حرفه‌ای در Adobe Lightroom ایجاد کنید

iPhone Photography: Create Unique Photos like a Pro in Adobe Lightroom

"به من در این کلاس آموزنده 35 دقیقه ای در مورد ایجاد عکس های متمایز در Adobe Lightroom با استفاده از آیفون خود بپیوندید.  این کلاس برای عکاسانی است که بدهکار نیستند.