Rob Goldman

عکاس و مربی خلاقیت

من یک عکاس، مربی، مربی خلاقیت و نویسنده کتاب Shooting From The Heart: Creating Passion and Purpose in Your Life and Work هستم که در سطح بین المللی منتشر شده است. عکس‌های من در نمایشگاه‌های گالری و مجلات ملی از جمله Cosmopolitan، Time، Brides و Mademoiselle تجلیل شده‌اند. تصاویر من همچنین در تبلیغات Club Med، Microsoft، AT T، Marriott، Ritz Carlton، Anheuser-Busch و Seagrams ظاهر شده اند.

کوچینگ خلاقیت من برای افرادی است که با استفاده از عکاسی به عنوان چارچوبی برای توسعه شخصی، آماده ابراز علاقه و خلاقیت خود در زندگی و کار خود هستند. برنامه‌های شاخص من، تیراندازی از قلب و خلاقیت یوگا، انرژی‌های بدن، ذهن و روح را ادغام می‌کنند و در نتیجه انرژی خلاق را در همه سطوح آزاد می‌کنند و متمرکز می‌کنند. من مربیگری خلاقیت را برای افراد و سازمان‌ها و سخنرانی‌های اصلی در دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌ها ارائه می‌دهم.

من پروژه‌های هنری متنوعی را برای شهرها، موزه‌ها، کالج‌ها و مدارس دولتی ایجاد کرده‌ام. پروژه "من مهم هستم"، یک برنامه توانمندسازی جوانان، که اخیرا توسط شهر نیوهیون، کانکتیکات حمایت مالی شده است، در رادیو عمومی ملی پخش شد. کارگاه‌ها و سخنرانی‌های من در سطح بین‌المللی ارائه می‌شوند، از جمله دو سخنرانی TED درباره موضوعات خلاقیت و هنر تأثیر اجتماعی.

من بنیانگذار گالری استپینگ استون برای عکاسی معاصر و هنری که مهم است، یک جامعه و گالری هنرمندان، هر دو در نیویورک هستم. من دارای مدرک MFA در هنر میان رشته ای از کالج گودارد و مدرک لیسانس عکاسی حرفه ای از موسسه فناوری روچستر هستم.

من با همسرم النا رند، نویسنده و مربی حرفه‌ای، خانه‌ام را در میان کوه‌های کتسکیل در شمال نیویورک می‌سازم.

.

دوره های این مدرس:

آموزش کلاس کارشناسی ارشد عکاسی خلاق - جلسه 2: درام و تنش را به عکس های خود اضافه کنید

CREATIVE PHOTOGRAPHY MASTERCLASS - SESSION 2: Add Drama & Tension To Your Photographs

«تصویربرداری از The Heart® عکاسان را در سفری هیجان‌انگیز و خلاقانه برای تحول شخصی راهنمایی می‌کند. این قسمت 2 از یک دوره 6 قسمتی است. لطفا حتما. .."


آموزش کلاس کارشناسی ارشد عکاسی خلاق - جلسه 3: هرج و مرج را به خلاقیت در عکس های خود تبدیل کنید

CREATIVE PHOTOGRAPHY MASTERCLASS - SESSION 3: Transform Chaos To Creativity In Your Photographs

عکاسی از The Heart®، عکاسان را در سفری هیجان‌انگیز و خلاقانه برای تحول شخصی راهنمایی می‌کند. عکاسی می تواند مسیری قابل توجه برای تجربه ارائه دهد. ..


آموزش چگونه با هر دوربینی عکس های خلاقانه بیشتری بگیریم - قسمت 1

How To Take More Creative Photos With ANY Camera - Part 1

من این دوره 2 قسمتی را در پاسخ به دانشجویان بی‌شماری که از من می‌پرسیدند، "چگونه عکس‌هایم را خلاق‌تر کنم؟" طراحی کردم، مفهوم وسیع‌تری از خلاقیت را در نظر گرفتم.


آموزش کلاس کارشناسی ارشد عکاسی خلاق - جلسه 1: خلاقیت خود را با عکاسی رفع کنید

CREATIVE PHOTOGRAPHY MASTERCLASS - SESSION 1: Unblock Your Creativity With Photography

«تصویربرداری از The Heart® عکاسان را در سفری هیجان‌انگیز و خلاقانه برای تحول شخصی راهنمایی می‌کند. این قسمت 1 از یک دوره 6 قسمتی است. لطفا حتما. .."


آموزش کلاس کارشناسی ارشد عکاسی خلاق - جلسه 4: دیدگاه منحصر به فرد خود را در عکس های خود بیان کنید

CREATIVE PHOTOGRAPHY MASTERCLASS- SESSION 4: Express Your Unique Vision In Your Photographs

«تصویربرداری از The Heart® عکاسان را در سفری هیجان‌انگیز و خلاقانه برای تحول شخصی راهنمایی می‌کند. عکاسی می تواند مسیری قابل توجه برای تجربه ارائه دهد. .."