Issam Khemiri

یوتیوبر، کارآفرین

سلام، من عصام خمیری هستم و ماموریت من در اینجا این است که به مردم کمک کنم زندگی خود را آسان تر کنند. و برای این کار متوجه خواهید شد که تمام دوره‌های من به مردم کمک می‌کنند چیزهایی مانند زبان، ویرایش ویدیو، بهره‌وری، نحوه کار کمتر و کسب درآمد بیشتر را بیاموزند... همه این موارد را ابتدا برای خودم اعمال می‌کنم و سپس به مردم آموزش می‌دهم.
من یک شرکت رسانه ای دارم که تمام محتوای آنلاین من را مدیریت می کند و در طول زمان یاد گرفته ام که هر کسی می تواند موفق باشد اما برای افزایش بهره وری خود به نکات و ترفندهایی نیاز دارد و به همین دلیل به شما همه چیز را یاد خواهم داد. من یاد گرفته ام.

دوره های این مدرس:

آموزش obs پلاگین تعویض خودکار صحنه 1. 19. 1

obs Automatic Scene Switching plug-in 1. 19. 1

"در این دوره به شما یاد می دهم که چگونه از پلاگین تعویض خودکار صحنه obs در نسخه 1. 19. 1 به نفع خود استفاده کنید. من این دوره را ایجاد کردم زیرا هیچ دوره ای را پیدا نکردم. .."


آموزش با Adobe Premiere مانند یک حرفه ای سریعتر ویرایش کنید

Edit Faster With Adobe Premiere like a Pro

در این کلاس رازی را به شما یاد می دهم که باعث می شود با ویرایش بسیار سریع شوید. دو چیز اصلی در روش ما جدول زمانی معکوس و میانبرها هستند. . ..


آموزش ChatGPT برای سازندگان محتوا: نوشتن دستورات موثر برای ChatGPT

ChatGPT for Content Creators: writing effective prompts for ChatGPT

"آیا آماده اید که فرآیند تولید محتوای خود را متحول کنید و قدرت هوش مصنوعی را باز کنید؟ به این دوره مهیج بپیوندید و کشف کنید که چگونه به طور موثر از چا استفاده کنید."


آموزش DaVinci Resolve 18: نحوه ویرایش مرحله به مرحله با Resolve

DaVinci Resolve 18: How to edit step by step with Resolve

"دانشجویان در دوره شما چه خواهند آموخت؟ پس از تکمیل دوره "ویرایش ویدئو در DaVinci Resolve 18: یک راهنمای مبتدی"، دانش آموزان به موارد زیر دست خواهند یافت. .."


آموزش واژگان عربی را با زبان مادری بیاموزید: درک و صحبت کردن

Learn arabic vocabulary with native speaker : understanding & speaking

"به واژگان عربی با عصام خمیری خوش آمدید! من یک عربی زبان بومی هستم و هیجان زده هستم که شما را در سفر به درک و صحبت کردن عربی راهنمایی کنم. . .."


آموزش یاد بگیرید عربی: نحوه نوشتن و خواندن الفبای عربی

LEARN ARABIC : How to write & read arabic alphabet

"کلاس او در مورد یادگیری الفبای عربی است، من الفبای عربی را از ابتدا در پنج قسمت به شما آموزش می دهم. * تقویت کننده گوش دادن؛ فهم * نحوه نوشتن آن amp; چگونه .."